نماینده ولی فقیه در استان البرز؛

امت حزب الله بصیر و هوشیار است

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی گفت: باید از هوشیاری، بصیرت و آگاهی امت حزب الله در استان البرز تقدیر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۷۷۶۱۰۸
|
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی به موضوع دفاع از سران فتنه در جلسه نشست سران احزاب در استانداری البرز اشاره کرد و گفت: باید از هوشیاری، بصیرت و آگاهی امت حزب الله در استان البرز تقدیر و قدردانی کرد.

وی ادامه داد: مردم ولایی و انقلابی استان البرز به ویژه شهرستان کرج با بصیرت، ‌آگاهی و ولایتمداری خود نشان دادند که فتنه و فتنه‌گران جایی در میان ایران اسلامی به ویژه استان البرز نداشته و نخواهد داشت.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: مردم ما قاطعانه در این جریان به میدان آمده و به فتنه‌گران نشان دادند که در البرز کسی جرأت و جسارت دفاع از سران فتنه و رد شدن خط قرمز نظام را ندارد.

حسینی همدانی تأکید کرد: به طور قطع اگر نبود این بصیرت و هوشیاری امت حزب الله فتنه‌گران به اهداف شوم خود در استان البرز دست می یافتند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز همچنین به حضور نمایندگانی از نهاد ریاست جمهوری و وزارت کشور که شب گذشته انجام شد، گفت: استاندار البرز در این جلسه و در حضور من از فتنه اعلام برائت کرد و قول داد با خاطیان برخورد کند.

حسینی همدانی ادامه داد: بنابراین موضوع به پایان رسیده و منتظر برخورد با خاطیان نشست احزاب در استانداری البرز هستیم.

وی بیان داشت: ما در آستانه سفر رئیس جمهور به استان البرز هستیم و باید متناسب با ایام محرم و صفر برای این سفر برنامه‌ریزی کنیم.

منبع:فارس


ارسال نظرات
پر بیننده ها