خبرهای داغ:
امروز در باشگاه سوارکاری ماهان

هفته سیزدهم مسابقات پرش با اسب در قم آغاز شد

چهره‌های شاخص رشته سوارکاری از امروز در تلاش برای کسب عناوین برتر هفته سیزدهم رقابت‌های قهرمانی پرش با اسب در قم به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۸۷۷۶۱۰۲
|
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علاقمندان پرتعداد رشته سوارکاری امروز به باشگاه سوارکاری ماهان قم رفته‌اند تا طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی هیأت سوار کاری استان قم رقابت شرکت کنندگان در پیکارهای هفته سیزدهم مسابقات پرش با اسب قهرمانی قم را به تماشا بنشینند.

هفته سیزدهم مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان قم در حالی امروز جمعه بیست و یکم آبان ماه به میزبانی باشگاه سوار کاری ماهان به انجام می‌رسد که شرکت کنندگان در این مسابقات در رده‌های اسب و سوار مبتدی، رده D1 آزاد و رده C1 بزرگسال مسابقه می‌دهند.

رقابت چهره‌های شاخص سوارکاری قم در مسابقات هفته سیزدهم پرش با اسب قهرمانی این استان امروز در حالی برگزار می‌شود که هر هفته جدال شرکت کنندگان در این رقابت‌ها برای به دست آوردن عناوین برتر نسبت به هفته گذشته جذاب‌تر و دیدنی‌تر می‌شود.

در هفته قبل این رقابت‌ها، برترین سوارکاران قم در هفته دوازدهم مسابقات پرش با اسب قهرمانی این استان با یکدیگر به رقابت پرداختند، در حالی که هیأت سوارکاری استان قم مدت کوتاهی است که دست‌خوش تغییر و تحولات شده و هم اکنون به شکل سرپرستی به فعالیت‌‌های خود می‌پردازد.

یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های استانی که با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته مسابقات هیأت سوارکاری قم به انجام می‌رسد، رقابت‌های پرش با اسب قهرمانی قم است که هفته داوزدهم آن با رقابت نزدیک و جذاب سوارکاران و اسب‌های شرکت کننده به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان قم در حالی هفته دوازدهم خود را با معرفی برترین سوارکاران پشت سر گذاشت که این رقابت‌ها در رده‌های مختلف اسب و سوار مبتدی، ‌‌d1 آزاد، C و بزرگسالان به انجام رسید و در حضور مسؤولان هیأت سوارکاری از برترین‌های تجلیل شد.

هیأت سوارکاری استان قم مسابقات هفته دوازدهم پرش با اسب قهرمانی این استان را در حالی برنامه‌ریزی کرد که باشگاه سوارکاری ماهان میزبانی آن را انجام داد و سوارکاران شرکت کننده در این مسابقات طبق قوانین فدراسیون سوارکاری با یکدیگر برای کسب عناوین برتر به رقابت پرداختند.

در پایان رقابت سوارکاران شرکت کننده در مسابقات ویژه رده C نوجوان، عرفان شیخ با اسب فواد از  باشگاه سوارکاری چابک با عملکرد بسیار خوبی که از خود در عبور از موانع ارائه کرد در جایگاه نخست ایستاد و عنوان قهرمانی را به دست آورد، ضمن اینکه محمد رضوی با اسب ورونیکا به نمایندگی از باشگاه سوارکاری چابک عنوان دوم را تصاحب کرد و موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی شد.

در رده سوار و اسب مبتدی عنوان نخست و مقام قهرمانی به سعید حقیقی با اسب فونوگراف از باشگاه آسپد رسید، در حالی که محمد کارخانه با اسب سوگند دیگر سوارکار باشگاه آسپد بود که موفق به کسب رتبه دوم شد و مسعود مرادلو با اسب مونالیزا از  باشگاه سوارکاری یاسین در این رقابت‌ سکوی سوم را به دست آورد.

در پایان رقابت‌های هفته دوازدهم پرش با اسب قهرمانی استان قم، در رده سنی بزرگسالان کامیار وجدانی با اسب دکتر ال ای از باشگاه سوارکاری چابک قهرمان شد، محسن کبیری سوارکار با تجربه و شاخص قم با اسب یای‌دو از باشگاه سوارکاری ماهان در جایگاه دوم ایستاد و حمیدرضا محمدی با اسب اکسکلوسیو به عنوان دومین سوارکار باشگاه ماهان به عنوان سومی این مسابقات رسید.

رقابت‌های رده D1 آزاد هفته دوازدهم مسابقات پرش با اسب قهرمانی قم با قهرمانی محمد کارخانه با اسب سوگند از باشگاه آسپد همراه بود، ضمن اینکه مجید مجیدی با اسب نادر از باشگاه سوارکاری ماهان در این رتبه‌بندی جایگاه دوم را به دست آورد و کامیار وجدانی با اسب کاترین از باشگاه چابک سوم شد و محمد جواد قزوینی با اسب هات به نمایندگی از باشگاه چابک به مقام چهارم دست یافت.
ارسال نظرات