خبرهای داغ:
رزمایش گردانهای کوثر سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا در تاریخ 20 آبان ماه و در دانشگاه فنی و مهندسی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۶۰۵۴
|
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،  رزمایش گردانهای کوثر سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا در تاریخ 20 آبان ماه و در دانشگاه فنی و مهندسی برگزار شد.
مسؤول عملیات سپاه ناحیه شهرستان بویین‌زهرا به آمادگی خواهران در اجرای رزمایش گردان کوثر پرداخت و گفت: با توجه به آموزش‌های لازم و ایجاد آمادگی می‌توان در این رزمایش به آمادگی جسمانی، برگزاری میدان تیر، فراخوانی‌های 24ساعته، 48 ساعته و 8 ساعته در چند مرحله اشاره کرد.
رنجبرمحمدی با بیان اینکه جهاد بر زنان واجب نیست، ادامه داد: حضور ام‌سلمه در جنگ‌های پیامبر و امدادرسانی به اصحاب آن حضرت، حضور زنان در هشت سال دفاع مقدس و امدادرسانی به رزمندگان، همچنین حضور زنان در شهر کوبانی که اهمیت وجود مؤثر آن‌ها در کنار مردان را نشان می‌دهد، از توانایی زنان در این عرصه است.
این مسؤول عنوان کرد: با توجه به اینکه کشور در مقابل دیدگان پرطمع کشورهایی همچون آمریکا و اسرائیل قرار دارد آمادگی هرچه بیشتر بانوان این سرزمین نشان از سلحشوری و اقتدار آن‌ها در عرصه‌های مختلف است.
رنجبرمحمدی همچنین به حضور مربیان شهرستانی و امداد و نجات و همچنین حضور میهمانان ویژه از استان قزوین همچون معاونت‌های سپاه صاحب‌الامر(عج) این استان، مسؤولان خواهر در سطح شهرستان بویین‌زهرا، معاون فرمانداری این شهرستان و معاونت آموزش و پروش شهر شال اشاره کرد.
وی افزود: مردم کشور در عرصه‌های مختلف نشان دادند که همواره پای ولایت و
آرمان‌های انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خون خود ایستاده‌اند.
مسؤول عملیات سپاه ناحیه شهرستان بوئین‌زهرا در پایان هدف اصلی این رزمایش را احیا کردن فرهنگ فاطمی و زینبی در خواهران این شهرستان عنوان کرد و گفت: خواهران شهرستان بوئین‌زهرا با تأسی به حضرت فاطمه زهرا‌ (س) و حضرت زینب(س)، با اقتدار و روحیه سلحشوری، همدلی و همزبانی، حس تعاون و ایجاد حال و هوای دفاع مقدس همچون گذشته با تمام قوا در این رزمایش حضور به هم می‌رسانند.
2001/ت20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها