خبرهای داغ:
در راستای یاری‌رسانی به زائران صورت گرفت

آغاز فعالیت دارالشفاء حضرت معصومه(س) در موکب اهالی قم

سرپرست اکیپ درمان و امداد و نجات جمعیت هلال احمر مستقر در موکب اهالی قم‌المقدسه گفت: اکیپ امداد و درمان جمعیت هلال احمر برای خدمات‌رسانی به عاشقان حسینی در محل موکب اهالی قم مستقر شد.
کد خبر: ۸۷۷۶۰۵۱
|
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی اصغر سلیمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال نیز مانند سال گذشته به منظور ارائه خدمات درمانی به زائران میلیونی کربلا در اربعین، تیمی 16 نفره از پزشکان، امدادگران و پرستاران به کربلا اعزام شده‌اند تا در موکب اهالی قم‌المقدسه مستقر شوند.

وی افزود: سه پزشک مرد و دو پزشک خانم در اکیپ درمان و امداد و نجات جمعیت هلال احمر حضور دارند تا بتوانیم به همه زائرینی که به دارالشفاء حضرت معصومه (س) تشریف می‌آورند خدمت‌رسانی کنیم.

سرپرست اکیپ درمان و امداد و نجات جمعیت هلال احمر مستقر در موکب اهالی قم‌المقدسه افزود: در این اکیپ علاوه بر انجام کارهای امدادی و راهنمایی، خدماتی از قبیل کمک‌های اولیه، کنترل فشار خون و کنترل علائم حیاتی به زائران ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: تمام اقلام دارویی مورد نیز از ماه‌ها زودتر لیست شد تا در زمان حضور در کشور عراق به مشکل بر نخوریم و همه این اقلام از ایران به عراق انتقال داده شده است و تقریباً داروخانه دارالشفاء حضرت معصومه(س) کامل است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: خدمات دارالشفاء حضرت معصومه(س) به زائرین اربعین به صورت شبانه‌روزی و رایگان است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار