خبرگزاری بسیج: مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد دو شهید گمنام شهرستان قدس ،با حضور مردم و جمعی ازمسئولان در پارک ولیعصر(عج) برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۶۰۱۰
|
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۳
خبرگزاری بسیج:امشب چهارمین سالگرد تدفین دو شهید گمنام شهرستان قدس،با حضور جمعی از مسئولان،از جمله امام جمعه،رئیس شواری اسلامی شهرستان،رئیس شورای شهر و جمعی از مردم ولایت مدار شهرستان قدس در پارک ولیعصر(عج) برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام سید حسین موسوی که سخنران این مراسم بود،ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت رقیه(س)واربعین حسینی اظهار داشت:علت اینکه ما این مراسم را برگزار کرده ایم این است که ما این شهدا را الگو و اخلاق خودمان قرار دهیم تا هم در این دنیا رستگار شویم و هم در آخرت.
وی باتوجه به گرفتن حقوقهای نجومی از سوی بعضی از مسئولان ادامه داد:ما پیروان حسین(ع)هستیم و باید رفتارمان نیز حسینی  باقی بماند،نه اینکه در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام عمل که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)نام گذاری شده است،حقوق های150میلیون تومانی و100میلیونی بگیریم وحق الناس را ضایع کنیم، با این حال بعضی از این افراد به خبرگزاری ها گفته بودند واژه حقوقهای نجومی درست نیست و بگویید حقوقهای نامتعارف.
موسوی در بخش دیگری از سخنانش به ساخت فرهنگ جامعه اشاره کردو خاطر نشان کرد:اکثر  ناهنجاریهای جامعه از بی حجابی و بد حجابی است،لذا بانوان جامعه ما که نهضت زینبی را پیشه گرفته اند، باید بدانند که به شهدایی که در این زمان برای دفاع از حضرت زینب(س)راهی سوریه شدند و به شهادت می رسند مدیون هستند،پس اگر نمی توانید تفنگ بدست بگیرید با رفتارتان و چادرتان دل  این دوتا شهید گمنامی که اینجا آرامیده اند و دیگر شهدا را که برای آسایش شما در جامعه به شهادت رسیده اند را شاد و خشنود کنید.
حجت الا سلام موسوی در خاتمه یادآور شد:امام حسین برای اسلام فدا شد،ولی تفکر حسینی فدا نشد و حال در دنیا ادامه دارد و ما نیز در زمان جنگ 8سال دفاع مقدس و در عین حال جنگ مدافع از حرم بانو زینب کبرا(س)با تفکر حسینی پا به عرصه نهادیم و شاهد پیروزی های رزمندگان اسلام هستیم.
ارسال نظرات