خبرهای داغ:
معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) بابیان اینکه در حوزه خدمات رفاهی پذیرایی بیش از ۱۰۰ هزار نفر از زائران را در موکب آستان مقدس حضرت معصومه (س) داریم، گفت: در هر شبانه‌روز بیش از ۳ هزار نفر از زائران در محل موکب اقامت دارند.
کد خبر: ۸۷۷۵۹۶۶
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جواد جهانگیر زاده ظهر امروز در مراسم بدرقه خدام موکب اربعین حرم حضرت معصومه (س) که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد بابیان اینکه این حرکت عظیم و بی‌نظیر قدمی در جهت نشر معارف اهل‌بیت(ع) است، اظهار داشت: حدود 2 ماه پیش با دستور تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) سفری به کشور عراق داشتیم و در این سفر پیگیری‌های لازم برای ایجاد یک مجتمع فرهنگی در شهر کربلا صورت گرفت تا ان‌شاءالله بتوان نه‌تنها در اربعین بلکه در همه ایام سال پذیرای زائران باشیم.

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) از نکات مهم و قابل‌توجه این سفر را دیدار با مسئولان کشور عراق بیان کرد و افزود: تمامی مسئولان کشور عراق به‌اتفاق از حضور آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) در اربعین و در کشور عراق به‌شدت استقبال کردند.

جهانگیر زاده بابیان اینکه ویژگی این موکب نزدیکی به کربلا و خدمت‌رسانی به زائران در کربلا است، گفت: انجام خدمت‌رسانی به زائران  از 24 آبان ماه شروع و تا 2 روز بعد از اربعین ادامه دارد و خدمات توسط بیش از 313 نفر از خادمان آستان مقدس انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه در حوزه خدمات رفاهی ایستگاه‌های صلواتی پذیرایی بیش از 100 هزار نفر از زائران در موکب آستان مقدس حضرت معصومه (س) را خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: در هر شبانه‌روز بیش از 3 هزار نفر از زائران در محل موکب اقامت دارند.

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: خدمات فرهنگی ویژه‌ای در این ایام به زائران داده می‌شود علاوه بر اقامه نمازهای روزانه  مراسم سخنرانی و مداحی ذاکران هل بیت(ع) در موکب برگزار می‌شود.

جهانگیر زاده بیان کرد: توزیع بیش از 250 مورد کالای فرهنگی ویژه گروه‌های مختلف و برپایی نشست‌های ویژه توسط سخنرانان از دیگر برنامه‌های موکب آستان مقدس حضرت معصومه (س) است همچنین نمایشگاهی با عنوان احیاگران پیاده روان اربعین در موکب شکل می‌گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها