خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

هدف و الگوی نظام اسلامی شهداهستند

در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تجدید بیعت با شهدای والا مقام از 4 خانواده شهید بهداری شمال غرب کشور دیدارو سركشي بعمل آمد.
کد خبر: ۸۷۷۵۹۶۱
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در اين ديدار كه كه به همت معاون بهداشت و درمان سپاه خوي صورت گرفت، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه خوی، با این عنوان که دفاع مقدس ما از جنس عاشورا بود، گفت: انقلاب ما به‌ عنوان یک انقلاب ضد استبداد و استثمار معرفی‌شده و الگویی جهانی است که باید با نام رشادت‌های شهدا این انقلاب را به دنیا معرفی کرد.

حجت الاسلام محمد رستمی خاطر نشان کرد: امروز آنچه داریم از شهدا است و مکتب شهدا باید به عنوان یک الگو و هدف در نظام اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

وی نقش شهدای بهداری و نیروهای امداد رسانی را بسیار سخت و طاقت فرسا عنوان و ابراز داشت: سایر رزمندگان امکان پناه گیری در سنگرها را داشتند ولی به دلیل مأموریتی که این نیروها داشتند، باید به‌صورت سیار به درمان زخمی‌ها مي پرداختند كه در اين راه شهدای زیادی را هم تقدیم کرده‌اند.

گفتنی است که در این دیدار جانشین، مسئول حفاظت و مسئول بهداشت و درمان سپاه خوی نیز حضور داشته و پای صحبت خاطرات شهیدان از زبان خانواده هایشان نشستند.

ارسال نظرات