خبرهای داغ:
در راستای تقویت، عمق بخشی و بصیرت افزایی همراه با معنویات فرماندهان پایگاههای بسیج، دوره تربیت و تعالی به همت تربيت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوی در سالن سينما ايثار این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۵۹۵۷
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه خوی در جمع فرماندهان پایگاه های بسیج این شهرستان، فرماندهان پایگاهها را افسران خط مقدم جنگ نرم در جبهه فرهنگی عنوان کرد که در جهت پیشبرد اهداف سازمانی بسیج مسئولیت خطیری را برعهده داشته و نقش بسزایی را در هدایت راهبردی اعضای پایگاههای محلات خود را برعهده دارند.

حجت الاسلام محمد رستمی با این بیان که معقوله امر به معروف از فرایض مهم و واجب برای هر فرد مسلمان به شمار می آید که باید حتما خود عامل بوده و به دیگران هم گوشزد کند گفت: درسایه نهادینه کردن فریضه مهم امر به معروف امنیت در جامعه حکم رانی خواهد کرد.

وی انسان را موجودی اجتماعی خطاب کرد و افزود: خداوند زن و مرد رابرای آرامش گرفتن در کنار هم آفریده و رمز بقایش را در اجتماع قرار داده است و راه ثبات اجتماع هم پیروی از قانونی است که بر اساس قرآن ودستورات الهی باشد.

تربيت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوی، هم در ادامه روند اجرای کلاسهای آموزشی دوره را بیان و افزود: این دوره به مدت یک روز و با ارتقای توان علمیدر زمینه امر به معروف ونهی از منکر، بصیرتی و مسایل روز ،اصول و عقاید اسلامی و مسائل مورد نیاز بسیجیان اجرا می شود.

سرهنگ پاسدار ولی صحرایی اظهار داشت: این دوره برای تمامی فرماندهان بسیج به صورت متمرکز و باحضور اساتید برجسته اخلاق، عقيدتي سياسي شهرستان برگزار و در پایان هم به شرکت کنندگان، گواهی نامه شرکت در دوره اعطا خواهد شد.

وی در پايان یادآور شد: این دوره با هدف بصیرت آفزایی، معنویت افزایی، آشنایی با سبک زندگی اسلامی، آشنایی با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و اشنایی با فضای مجازی و آسیب های آن برگزار می شود که بیش از 450 نفر از فرماندهان پایگاهها شركت دارند.

ارسال نظرات