خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم با اشاره به بصیرت و آگاهی تحسین بر انگیز و مثال زدنی شهیدان مدافع حرم حضرت زینب(س) گفت: این شهیدان جزو زمان شناس ترین افراد این دوران محسوب می شوند.
کد خبر: ۸۷۷۵۹۵۴
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری عصر پنجشنبه در حاشیه مراسم تشییع شهیدان مدافع حرم در گفت و گو با خبرنگاران، شرایط، اوضاع و احوال کنونی جهان اسلام را بسیار حساس توصیف کرد و افزود: امروز همه دنیا با تمام ابزار و امکانات خود بر علیه مسلمانان به ویژه شعیان، جبهه واحد و متحدی را ایجاد کرده اند.

وی با تاکید بر ضرورت بیداری همه مسلمانان در برابر دسیسه های شوم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار، گفت: امروز همه مسلمانان باید با اتحاد، انسجام، وحدت و یکپارچگی خود موانع بزرگ و بازدارنده ای برای تحقق اهداف شوم دشمنان اسلام بوجود آوردند.

اکبری با گرامیداشت مقام شامخ شهیدان مدافع حرم حضرت زینب(س) افزود: شهیدان مدافع حرم بواسطه درک صحیح و بسیار دقیقی که از فتنه های دشمنان و ابرقدرت ها داشتند، با ایثار و از جان گذشتگی موجب جاودانگی دین، حفظ ارزش های متعالی اسلام، عزت و سرافرازی مردم ایران و همه ملت های اسلامی شدند. 

وی همچنین با بیان این که امروز هیچ الگویی بهتر و کامل تر از شهیدان برای جامعه نیست، بر اهمیت و ضرورت بیش از پیش تبیین فرهنگ و آرمان های رفیع شهیدان تاکید کرد.

پیکر 10 تن از شهیدان مدافع حرم حضرت زینب(س) از تیپ فاطمیون و لشکر زینبیون در قم تشییع و به خاک سپرده شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها