نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی:

با دوچرخه سواری،لبخند و پیاده روی نمی توان باب آشتی با امریکا را باز کرد/ برای جمهوری اسلامی ایران ترامپ یا کلینتون هیچ فرقی ندارد

بوشهر- نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای جمهوری اسلامی ایران ترامپ یا کلینتون هیچ فرقی ندارد چرا که هر دوی آنها مهره شطرنج نظام امپریالیسمی فاسد هستند که به دنبال بهره کشی از جوامع دیگر بوده و کاری جز اینکه ملتها را به ویژه در خاورمیانه به جان هم بیاندازند ندارند.
کد خبر: ۸۷۷۵۹۲۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، سید کمال الدین شهریاری عصر امروز در جمع کارکنان سپاه تنگستان گفت: امروز شاهدیم که ترامپ کاندیدریاست جمهوری امریکا با وضوح هر چه تمام تر نظام حاکم بر امریکا را فاسد می دانند و با صحبت هایش در مناظرات موفق به جلت اعتماد مردم شده و مردم امریکا نیز نشان دادند که از کسی که فساد را فریاد بزند بدشان نمی آید.


وی افزود: امریکا همواره به دنبال نفاق, دودستگی و ترور در ملتها بوده و بقای خودش را در فروش تسلیحات به کشورها کسب کرده و به دنبال تضعیف ککردن و به یغما بردن ثروت ملت هاست.
شهریاری گفت: رهبر معظم انقلاب همواره در بیاناتشان به ویژه در بحث توافق هسته ای بی اعتمادی به امریکا را گوشزد می کردند و فرموده بودند که امریکا به هیچ چیز جز نابودی جمهوری اسلامی رضایت نمی دهد.
وی خاطر نشان کرد: فراموش نکنیم که امام راحل در سال 57 با کمک مردم طعمه چربی را از حلقوم امریکا بیرون کشید و شیطان بزرگ این عقده. و غصه را در دل دارد و به دنبال پس گیری این لقمه چرب است و ما راهی نداریم جز اینکه یا به وسیله امریکا بلعیده شده و یا آنقدر ایستادگی و مقاومت کنیم که بر دشمن پیروز شویم.

دکتر شهریاری تصریح کرد: برخی فکر می کنند با پیاده روی، دوچرخه سواری و مذاکره لبخند می توانند باب آشتی را با امریکا باز کنند این راه به جایی نخواهد رسید چرا که امریکا ابتدا از در هسته ای وارد می شود و بعد ها حقوق بشر و یا آزادی مطبوعات و مسائل مختلف دیگر را بهانه خواهد کرد و به دنبال بهانه ای برای از بین بردن این نظام خواهد بود.

وی بیان داشت: خیلی از کشورها امروز هسته ای هستند و امریکا چون قدرت هسته ای را ابزاری در دست نوکرانش می داند با آنها کاری ندارد و این در حالی است که ما چون نوکر امریکا نیستیم این کشور جهانخوار نه تنها به نداشتن قدرت هسته ای ما راضی نیست بلکه نمی خواهد ما حتی یک دوچرخه بسازیم.

شهریاری گفت: ما باید حواسمان باشد با یک نظام غاصب امپریالیسم مواجه هستیم و اگر امروز آمدیم و برای نزدیک شدن به آمریکا فعالیت هسته ای ا کنار گذاشتیم کارآنها با ما تمام نشده و فردا موشک های دوربرد را بهانه می کنند و می خواهند آن را به تعطیلی بکشانند و به دنبال آن حقوق بشر را بهانه خواهندکرد و به هر طریق با راههای مختلف به دنبال تضعیف نظام ما هستند.

وی افزود: خوشبختانه رهبریت آگاه و مدبر در راس نظام الهی ما و حضور مقتدر نیروهای مسلح و تحلیل درستی که ایشان نسبت به شرایط بین المللی و جهانی دارند روز به روز بر اقتدار ما افزوده می شود و این بزرگی و عزت امریکا و همه جهانخواران را به آن درجه از فهم برساند که ایران لقمه چربی است که نمی شود آن را بلعید و نمی توان آن را از بین برد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما باید به شرایطی برسیم که تمام دنیا نظام مقدس جمهوری اسلامی ما را به عنوان یک قدرت و یک واقعیت در منطقه قبول کنند و بدانند جز با احترام متقابل و با تعامل دو طرفه و مبتنی بر شرافت وجودی مردم جمهوری اسلامی ایران هیچ راهی برای تعمل در منطقه وجود ندارد.

وی بیان داشت: امروز شاهدیم که منطقه خاور میانه و شمال آفریقا در اقیانوسی از خون ، آتش و جنگ و ترور به سر می برد و این نتیجه تفکرات سردمداران امریکاست و آنها تلاش می کنند محور مقاومت که در مقابل امیال شیطانی امریکا شکل گرفته است را تضعیف کرده و یبه آن ضربه بزنند .

دکتر شهریاری اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی به برکت رهبری داعیانه ،هوشمندانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور مقتدرانه نیروهای مسلح و اقتدار روز افزون آنها به عنوان جزیره ثبات در اقیانوس پر تلاطم خون خودنمایی می کند و هر روز بر ثبات و امنیت خود می افزاید.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیاری از کشورها که تا 10 سال گذشته فکر می کردند با توطئه می تاوانند ایران را به چالش بکشند امروز فهمیده اند که اگر می خواهند از گردان ساخته شده توسط امریکا خارج شوند باید از ایران کمک بگیرند.

وی تاکید کرد: خدای را شاکریم که کوچکترین شرایط در منطقه در رصد نیروهای مسلح ماست و هر گونه توطئه چه در داخل و چه در خارج از مرزها خنثی می شود و این اقتدار به برکت نیروها مسلح روز به روز در حال افزایش است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار