با شعار تحصیل، تهذیب و ورزش؛

المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای دبستان دخترانه سمیه رضوانشهر برگزار شد

با شعار تحصیل، تهذیب ورزش و به‌منظور ایجاد پویایی و تحرک، المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای دبستان دخترانه سمیه رضوانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۵۹۱۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای دبستان دخترانه سمیه رضوانشهر با شعار تحصیل، تهذیب ورزش برگزار شد.

معاون فرماندار اشکذر در سخنان خود یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی را تربیت نسلی پویا و پرتحرک برشمرد که درصدد است تا در کنار فراگیری علوم و فنون پویایی لازم را برای دانش آموزان فراهم آورد.

"علیرضا ابوالحسنی" افزود: سلامت روحی و فکری دانش آموزان در سرلوحه برنامه‌های آموزش‌وپرورش وزارت خانه در سطح استان و شهرستان قرار دارد و یکی از اقداماتی که در این راستا صورت گرفته برگزاری سالانه المپیادهای ورزشی در سطح مدارس است.

وی اظهار داشت: کم‌تحرکی یکی از عوامل بروز مشکلات روحی و روانی است ورزش و تحرک می‌تواند سلامت جسمی و روحی دانش آموزان را تضمین کند.

معاون فرماندار اشکذر فواید المپیاد ورزشی را توسعه و ارتقاء آمادگی جسمانی و مهارت‌های ورزشی دانش آموزان در سطح مدارس، ارتقاء سطح سلامت جسمی و روحی دانش آموزان، مربیان و کمک به انس بیشتر بین دانش آموزان و معلمان و نیز ارتقاء و ترویج فرهنگ کار گروهی عنوان کرد.

وی ترویج اصول ورزشی و جوانمردی را از فواید اصلی المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای عنوان و تأکید نمود همه‌ساله این المپیادها هر چه باشکوه‌تر و با برنامه‌ریزی دقیق‌تر برگزار شود.

ارسال نظرات