امام جمعه ابرکوه گفت: انتخابات آمریکا نمایشی است زیرا هر این دو نامزد اسرائیلی وابسته به دو کانال هستند و نامزد مستقل وجود ندارد و مردم باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب کنند.
کد خبر: ۸۷۷۵۹۱۳
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه در رابطه با انتخابات اخیر آمریکا اظهار کرد: برگزاری انتخابات در آمریکا تنها وجه نمایشی دارد، زیرا مردم این کشور هیچ گونه اراده و اختیاری در زمینه انتخابات نامزد دلخواه را ندارند.

حسینی گفت: نامزدها در انتخابات آمریکا باید در دو کانال حزب دموکرات یا جمهوری خواه قرار گیرند. لذا اگر شخصی تفکرات مستقل داشته و وابسته به هیچ حزب و گروهی نباشد، قابلیت مطرح شدن برای انتخابات را ندارد. در همین راستا مردم این کشور مجبور هستند بین یکی بد و بدتر یکی را انتخاب کنند.

امام جمعه ابرکوه تأکید کرد: وجه اشتراک هر دو کاندید تقابل با ایران و نظام جمهوری اسلامی است گرچه وجوه تفاوت بسیاری نیز دارند؛ زیرا هر دو نامزد نامزد اسرائیل هستند و هر کدام که رئیس جمهور شوند قرار نیست در آمریکا اتفاق جدیدی رخ دهد یا تحولی ایجاد شود.

وی تصریح کرد: شعارهای گرم کننده انتخابات از سوی احزاب دوگانه، فریادهایی است که موجب افشاگری و برملاشدن ماهیت کثیف حکومت واشنگتن و فساد حاکم بر تمام زوایای آمریکا است. همه این شعارها جنبه تبلیغاتی دارد و تهدیدهایی که مطرح می شود، حرف های حساسیت زا و بی محتوا است. چون هر دو تابع اسرائیل هستند، رژیم صهیونیستی قطعاً جناح شکست خورده را مهار می کند.

حسینی یادآور شد: نداشتن غیرت ملی و سیاسی در آمریکا موجب می شود اعتراضات آنان در سطح آرام و یک ساعته باشد اما اعتراضات عمیق و ریشه دار هرگز در آمریکا و اروپا صورت نمی گیرد.

این مقام مسئول اذعان کرد: نظام حاکم بر آمریکا یک نظام فاسد است و شعار دهندگان مدعی مبارزه با فساد، خودشان عناصری فاسد هستند و قطعاً دفع فساد توسط شخص فاسد امکان پذیر نیست.

سروابرکوه

ارسال نظرات