مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله خبر داد
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله صبح امورز تعداد 200 دانش‌آموز پسر مقطع متوسطه کلانشهر اراک به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۷۵۸۸۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمدتقی امینی صبح امروز در مراسم بدرقه اعزام راهیان نور دانش‌آموزی اراک به مناطق عملیاتی جنوب با اشاره به اینکه حضور در این سفر معنوی دعوتی از سوی شهداست، گفت: راهیان نور بهترین روش انتقال فرهنگ ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه است چراکه با اعزام این سفر می‌توان به ارزش‌هایی که شهداء و رزمندگان اسلام آن را خلق کردند پی برد.

وی افزود:با حضور در این مکان‌ها می‌توان از فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان الگو گرفت، الگویی که برای جوانان سازنده است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله تصریح کرد: بزرگترین وظیفه دانش‌آموزان حفظ روحیه خودباوری و اتکال به خود و پرهیز از وابستگی به دشمنان در جنگ نرمی است که دشمن علیه نظام اسلامی به راه انداخته است.

سرهنگ پاسدار امینی با اشاره به اینکه پیام شهدا ولایت‌پذیری است، گفت: تبعیت از ولایت فقیه برای روشنایی در پیمودن مسیر سعادت و تعالی است و مانعی برای دور ماندن از شبهات و انحرافات در این مسیر است.

وی افزود: تعداد 200 دانش‌آموز پسر مقطع متوسطه از کلانشهر اراک در قالب 5 دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی جنوب شوند تا بتوانند با حضور در این مناطق از سیره شهدا پیروی داشته باشند.

در ادامه این مراسم که در کانون امام علی(ع) اراک برگزار شد پرده‌خوانی با موضوع مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت برای دانش آموزان به نمایش درآمد.

در این پرده‌خوانی یاد شهدایی چون شهیدان زین‌الدین، مهرداد عزیزالهی، همت و دیگر شهدای هشت سال جنگ تحمیلی زنده نگه داشته شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات