خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود

اخلاق مهمترین موضوع در جذب افراد است/ دفاع مقدس سراسر معنویت و اخلاق است

حجت الاسلام مرتضوی در هیئت عاشقان ولایت بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود گفت: اخلاق مهمترین مطلب در جذب افراد در بسیج است و اگر ما در دفاع مقدس توجه کنیم اخلاق و ادب و برخورد و رفتار رزمندگان بود که سبب جذب در جبهه ها می شد و همین فرهنگ امروز کارساز در جذب افراد است.
کد خبر: ۸۷۷۵۸۶۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در گردهمایی هیئت عاشقان ولایت حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) که با حضور سرگروه ها و مربیان صالحین و فرماندهان و مسئولین تربیت و آموزش پایگاه های بسیج به میزبانی پایگاه حزب الله در مسجد عسکریه شهرک امینیان شاهرود با موضوع(انقلابی گری و روحیه و کار جهادی) برگزار شد، به بیان ویژگی های عنصر بسیجی و داشتن روحیه جهادی پرداخت و با بیان جمله ای از امام خمینی اظهار کرد: امام بزرگوار ما فرمود (دبستان را دریابید که دانشگاه دیر است)

وی خطاب به افراد دغدغه مند و علاقمند به کار فرهنگی افزود: شما باید لحظه لحظه را پُرکنید و از ناملایمات خسته نشوید و با تمام قدرت به کارتان ادامه دهید و تقوا و نیروی معنویت خودتان را هم افزایش دهید تا بتوانید نوجوانان و جوانان را جذب مسجد و دین کنید.

مرتضوی با اشاره به ویژگی سرگروه حلقه صالحین و طریقه جذب افراد به بسیج و شیوه برخورد با بسیجیان توسط افراد خاطر نشان کرد: سرگروه باید خود به دنبال متربی برود و باید مانند پیامبر عمل کرد که طبیبی دوار بود و خود به دنبال بیمار می رفت و سرگروه باید اینگونه رفتار کنند و به دنبال نیاز متربی خود برود.

وی تصریح کرد: امروز با جنگ نرم و شبهه افکنی دشمنان در این زمینه باید مراقب باشیم و با توجه به نیاز مخاطب به او خوارک دهیم و بدانیم که تاکیدات رهبری به چه نقطه هایی است و ما این نکات را در حلقه ها و در بین بسیجیان ترویج کنیم.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود بیان کرد: اخلاق مهمترین مطلب در جذب افراد در بسیج است و اگر ما در دفاع مقدس توجه کنیم اخلاق و ادب و برخورد و رفتار رزمندگان بود که سبب جذب در جبهه ها می شد و همین فرهنگ امروز کارساز در جذب افراد است.

وی ادامه داد: دشمن با ابزار فرهنگی و هنری تلاش در جذب افراد به سمت خود دارند و ما نیز باید با همین ابزار تلاش در جذب نسل جوان و نوجوان جامعه به سمت معارف ناب اسلام و بصیرت افزایی داشته باشیم.

در پایان این گردهمایی با حضور فرماندهی حوزه خاتم الانبیاء از دو پایگاه امام هادی و کمیل به دلیل حضور فعال در میقات صالحین تقدیر بعمل آمد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها