خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان

امروز در منطقه شاهد نفوذ فرهنگ ایثار و شهادت و اقتدار جمهوری اسلامی هستیم

سردار شاهچراغی در برنامه یادیاران پایگاه محمدرسول الله(ص) روستای قلعه نو خرقان گفت: آنچه ما در منطقه شاهد هستیم نفوذ و اقتدار جمهوری اسلامی و تفکر ایثار و شهادت که برگرفته از انقلاب اسلامی است می باشد و این تفکر امروز سراسر منطقه را در نوردیده است
کد خبر: ۸۷۷۵۸۶۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدتقی شاهچراغی در مراسم یاد یاران پایگاه محمد رسول الله (ص) حوزه حمزه سیدالشهدا که به یاد شهدای ماه آبان روستای قلعه نو خرقان در محل پایگاه بسیج برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس و مدافع حرم با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و اخلاص رزمندگان اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند از تاریخ انقلاب است که هر چه در آن تفکر و اندیشه کنی نکته ای تازه بدست می آوری و این اقیانوس تمام شدنی نیست و باید از آن به هر طریقی بهره برد.

وی افزود: فرهنگ دفاع مقدس باید در جامعه امروز و برای نسل های جدید انقلاب بیان شود و این فرهنگ سینه به سینه و بدون تحریف به نسل های دیگر انتقال یابد تا سبب حفظ ارزش ها و آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی شود.

شاهچراغی خاطر نشان کرد: آنچه ما در منطقه شاهد هستیم نفوذ و اقتدار جمهوری اسلامی و تفکر ایثار و شهادت که برگرفته از انقلاب اسلامی است می باشد و این تفکر امروز سراسر منطقه را در نوردیده است و ما دفاع مقدس را در جای جای منطقه شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه استکبارجهانی قدرت ایران اسلامی و ترویج فرهنگ و تفکر انقلاب را بر نمی تابد تصریح کرد: امروز آنها با پرورش گروه های ترویستی به نام اسلام و ترویج تفکر اسلام وهابی و داعشی و تکفیری که همان اسلام آمریکایی است تلاش دارند فرهنگ اسلام ناب را محدود و منحرف و دگرگون به جهانیان جلوه دهند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان تاکید کرد: وظیفه تک تک ما که دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت را درک کرده ایم انتقال درست این فرهنگ به نسل امروز است و این مدافعان حرم که امروز داریم به برکت همین تفکر و درک صحیح این موضوع است.

وی افزود: امروز جوانان این مرز و بوم فراتر از مرزها به دفاع از کیان اسلام ناب می پردازند و باید این دفاع جانانه برای جامعه ما بیان شود و اهداف این موضوع تشریح شود و با پیروی از منویات رهبر انقلاب باید در این مسیر حرکت کنیم و لحظه ای از این راه منحرف نشویم.

شاهچراغی گفت: همه ما باید بصیرت افزایی را در جامعه ترویج دهیم و موضوع نفوذ و سازش پذیری را جدی گرفته و به تبیین سخنان رهبر انقلاب در باب این موضوعات بپردازیم و بدانیم که نقشه راه دشمن در همین مسیر طراحی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها