در قالب سومین کاروان راهیان نور صورت گرفت:

اعزام 85 دانش آموز پسر دهگلانی به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور

با بدرقه مسئولین 85 دانش آموز پسر از شهرستان دهگلان در قالب سومین کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۷۵۸۶۰
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسن راشدی فرد جانشین ناحیه مقاومت سپاه دهگلان درمراسم بدرقه سومین کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر این شهرستان اظهار داشت: با هدف آشنایی دانش آموزان با رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و انتقال ارزش ها، باورها و ترویج روحیه  ایثار و شهادت ، تعداد 85 نفر از دانش آموزان پسر صبح امروز به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور در شهرستان مریوان اعزام شدند.
 

وی افزود: در این اردو دانش آموزان از مناطق مختلف عملیاتی رزمندگان اسلام بازدید خواهند کرد و حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی برای شناسایی ایثارگری ها و جان فشانی های رزمندگان اسلام بسیار ارزشمند است.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه دهگلان  انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را از مهم ترین اهداف این حرکت بیان و تصریح کرد:این فرهنگ باید به نسل جوان و آینده ساز جامعه منتقل شود.

وی نیاز امروز جامعه ایرانی را وجود فرهنگ ایثار و شهادت و ایستادگی برای پیشرفت و توسعه عنوان و خاطر نشان کرد: راهیان نور به عنوان نمادی از حرکت فرهنگی می توانند اشاعه دهنده این روحیه در سطح جامعه به ویژه در بین جوانان  شود.

 

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار