خبرهای داغ:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: احیا و ساخت بافت‌های فرسوده با توجه به زلزله‌خیز بودن ایران و قم باید جزء اولویت‌ها قرار گیرد.
کد خبر: ۸۷۷۵۸۳۷
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،  علی لاریجانی صبح امروز در دیدار مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم، با اشاره به اقدامات مهم پدافند غیرعامل اظهار داشت: تنوع کاری در این حیطه زیاد است ولی بهتر است کارها اولویت‌بندی شود تا انرژی‌ها به‌مرور از بین نرود.

وی پرداختن به خطرات سایبری را از اولویت‌های جهان و ایران دانست و افزود: باید در زمینه سایبری سرمایه‌گذاری بیشتری شود و می‌توان از خروجی جلسات شورای عالی فضای مجازی در پدافند غیرعامل استفاده شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: احیا و ساخت بافت‌های فرسوده با توجه به زلزله‌خیز بودن ایران و قم باید جزء اولویت‌ها قرار گیرد و باآنکه دولت تسهیلاتی در این زمینه در نظر گرفته ولی باید نسبت به بافت‌های فرسوده دارای حساسیت بیشتری باشیم.

وی مشکلات آسیب‌های اجتماعی را مدنظر قرار داد و گفت: آسیب‌های اجتماعی جزء موضوعاتی است که می‌تواند برای کشور مشکلاتی ایجاد کند و متأسفانه در مورد آسیب‌های اجتماعی قم کارهای کمی انجام‌شده است.

لاریجانی بابیان اینکه جنس برخی از آسیب‌های اجتماعی قم اختصاصی است، خاطرنشان کرد: موضوع مهاجرت در قم با خیلی از شهرها متفاوت است چراکه شاید در آن شهرها مهاجرت شهر به شهر باشد ولی در اینجا مهاجرت از استان و حتی کشورهای دیگر است و به همین شکل اقتضائات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خاص خود را می‌طلبد.
ارسال نظرات