خبرهای داغ:
این مرجع تقلید با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، گفت: هر دو کاندیدا دروغگو، فاسد، آلوده و دارای سوء سابقه هستند و می خواهند سکاندار دنیا هم بشوند؛ وای به حال دنیایی که این گونه افراد بخواهند سکاندار آن باشند.
کد خبر: ۸۷۷۵۸۳۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،  آیت الله مکارم شیرازیدر درس خارج فقه خود  که در مسجد اعظم برگزار شد، ضمن محکوم کردن حملات آل سعود به یمن، اظهار داشت: امروز  یمن به صحنه ای امتحان جهان تبدیل شده است به طوری که یک کشور دیوانه ای بلند شده و 19 ماه است که انسان های بی گناه را می کشتد و هیچ کشوری جلودارش نیست.

وی ادامه داد: کشور های مدعی دمکراسی هم به جای حداقل سکوت به این کشور دیوانه کمک می کنند که رسانه های خود این کشورها هم از این موضوع انتقاد دارند.

این مرجع تقلید در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و تصریح کرد: امروز مشاهده می کنیم در انتخابات ریاست جمهوری برخی از کشورها چه خبر است؛ در حالی که هر دو کاندیدا دروغگو، فاسد، آلوده و دارای سوء سابقه هستند می خواهند سکاندار دنیا هم بشوند؛ وای به حال دنیایی که این گونه افراد بخواهند سکاندار آن باشند.

وی با تاکید بر اینکه در دنیای امروز شاهد مرگ اخلاق و عواطف انسانی هستیم، ابراز داشت: دین بر لزوم اخلاق مداری تاکید می کند، اما وقتی در دنیا توجهی به دین نباشد، نمی توان انتظار تحقق اخلاق را داشت.

آیت الله مکارم شیرازی بار دیگر در صحبت های خود به حوادث یمن اشاره کرد و تصریح کرد: مشخص نیست آل سعود در یمن چه هدفی را دنبال می کند ،آیا عربستان می خواهد در ویرانه های یمن، فرد دست نشانده خود را حاکم کند؟  

وی با انتقاد از مجامع بین المللی و سکوت آن ها گفت: امروز منطق یزیدیان در حال زنده شدن است و باید منتظر ظهور منجی بشریت باشیم چرا که از این مجامع بین المللی نمی توان انتظاری داشت.

این مرجع تقلید  با اشاره به آیات قرآن کریم مبنی بر اینکه افرادی هستند که هوای نفس بت و معبود آنهاست، ابراز داشت: امروز این بت در دنیا چه می کند و همین بت است که عربستان سعودی به آن چسبیده و با استفاده از دلارهای نفتی خود به جنایت و آدم کشی می پردازد و قوانین خدا و اخلاق را زیر پای می گذارد.

وی افزود: همچنین فساد، خرابکاری و متلاشی کردن خانواده ها مصداقی از بت شهوت در شبکه های مجازی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها