آسیب های فضای مجازی بر روی نوجوانان و جوانان، به لحاظ اعتقادی، اجتماعی، فرهنگی و تربیتی ، به صورت نرم و خزنده در حال اثر گذاری بسیار مخربی است.
کد خبر: ۸۷۷۵۷۸۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست روشنگری با موضوع فضای مجازی به همت حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (علیه السلام) بخش هوره از توابع شهرستان سامان نشست برگزار شد.

کارشناس مسائل جنگ نرم در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه عفاف بخش هوره از توابع شهرستان سامان به تشریح اهمیت فضای مجازی در عرصه مقابله با جنگ نرم پرداخت.

مسعود یوسفی، با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب که فرموده بودند:" اگر می‌توانستم ‏خودم مسئولیت این شورا (شورای عالی فضای مجازی) را به عهده می‌گرفتم، به بیان اهمیت شورای عالی فضای مجازی پرداخت و گفت:‌ با این حساب بر همه ما تکلیف است در عرصه ی جنگ نرم و تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن به صورت جدی، دفاع کنیم.

وی افزود: افشای اهداف شوم و پشت پرده شبکه های اجتماعی منحرف و بیگانه به نسل جوان و بخصوص دانش آموزان می تواند گامی موثر در جهت آگاهسازی و فرصت مناسب برای شناخت ابعاد هجمه ی نرم دشمنان اسلام و مسلمین باشد.

کارشناس مسائل جنگ نرم با بیان آسیب های فضای مجازی و تاثیر تخریب آن در اعتقادات جوانان و نوجوانان گفت: آسیب های فضای مجازی بر روی نوجوانان و جوانان، به لحاظ اعتقادی، اجتماعی، فرهنگی و تربیتی ، به صورت نرم و خزنده در حال اثر گذاری بسیار مخربی است.

وی ، تخریب باورهای نسل جوان را از آسیب های فضای مجازی دانست و افزود: با آگاهسازی آحاد افراد جامعه بویژه، اولیاء و دانش آموزان می توان به خوبی در برابر آن دفاع و مقاومت کرد.

یوسفی در پایان این نشست گفت: وقتی نسل جوان ما از عوامل پشت پرده و اهداف و انگیزه های شوم دشمنان اطلاع پیدا کنند، حتی دیگر براحتی اطلاعات خصوصی خود را هم در این فضاهای مجازی قرار نمی دهند.

ارسال نظرات