مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل با حضور در منزل خانواده شهدای والا مقام ؛ علی اصغر و امیر حسین نصیری به مقام والای اسوه های ایثار و حماسه ادای احترام کرد.
کد خبر: ۸۷۷۵۷۸۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام مسلم رضایی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان نصیری، بیان داشت: شهادت موجب آمرزش گناهان می شود، شهید از سوال قبر محفوظ است و فشار قبر ندارد، شهید حق شفاعت دارد و شهدا از اولین کسانی هستند که وارد بهشت می شوند و همه به مقام شهیدان در روز قیامت غبطه می خورند.

رضایی گفت: شهادت دو رکن دارد؛ یکی این که در راه خدا و فی سبیل الله و هدف مقدس باشد و انسان بخواهد جان خود را فدای هدف نماید، دیگر این که آگاهانه صورت گرفته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل افزود: مقام شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی منحصر به کسانی که در میدان جهاد کشته می شوند نیست؛ همه کسانی که ایمان و عقیده حقه داشته باشند و در مسیر حقیقت گام بر می دارند و در همین راه از دنیا می روند در زمره شهدا هستند و اجرشان مانند شهداست.

گفتنی است: شهید علی اصغر نصیری در تاریخ 24/بهمن/1360در جبهه شوش شربت شهادت نوشید و شهید امیرحسین نصیری سال 1367 در مکه مکرمه توسط رژِیم خبیث آل سعود به شهادت رسید و به دیدار فرزند شهیدش شتافت.

ارسال نظرات