خبرهای داغ:
سردار شاهرخی:

اقتدار، قوت و شکوه نیروهای مسلح به پشتوانه ملت بوده است

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بیان کرد: اعتبار جمهوری اسلامی، اعلاوه بر پیاده کردن احکام اسلام، احقاق حقوق مستضعفان است.
کد خبر: ۸۷۷۵۷۷۴
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین در این مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه تاکستان، با بیان اینکه عامل موفقیت و  هویت سپاه پاسداران منوط به ارتباط با مردم است، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یعنی آحاد میلیونی ملت بزرگوار ایران که جمع شده اند برای پاسداری از انقلاب اسلامی و اقتدار، قوت و شکوه نیروهای مسلح به پشتوانه ملت بوده است.
وی ضمن اشاره به برخی از ویژگی های نظام جمهوری اسلامی ، حکومت بر پایه قوانین اسلام  را از اصلی ترین ارکان برشمردند و افزودند : این حکومت تلاش می کند که استقلالش به صورت کامل حفظ شود. 
فرمانده سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین ادامه داد: هیچ مللی نمیتواند برای ملت ما تصمیم بگیرد و منافع این کشور را خود ملت ایران تشخیص می دهد.
شاهرخی اضافه کرد: اعتبار جمهوری اسلامی، اعلاوه بر پیاده کردن احکام اسلام، احقاق حقوق مستضعفان است.
وی با اشاره به ایجاد جمهوری در برخی کشورها مثل ایران اظهار داشت: ابرقدرتها و استکبار جهانی مشکلی با جمهوری دیگر کشورها ندارد ولی با جمهوری اسلامی ایران سر تیز داشته و دارد،دلیلش هم اسلامی بودن الهی این کشور و احساس خطر از اسلام واقعی حاکم بر ایران است زیرا اسلام کشورهای دیگر خطری برای آنها به دنبال ندارد.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با استناد به قرآن و آیه آخر سوره مجادله که آمده : تَجِدُ قَوْماً يُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ يُوَآدُّونَ مَنْ حَآدَّ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ وَلَوْ كَانُواْ آبَآءَهُمْ أَوْ أَبْنَآءَهُمْ أَوْ إِخْوَ انَهُمْ أَوْ عَشِيرَتَهُمْ (هيچ قومى را نمى‏يابى كه به خدا و قيامت مؤمن باشند و (در همان حال) با كسى كه در برابر خدا و رسولش موضع گرفته است، مهرورزى كنند، حتّى اگر پدران يا پسران يا برادران يا خويشانشان باشند) ، دوستی با آمریکا را نشدنی دانسته و گفت : امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نیز بر این اساس، دوستی با آمریکا را نشدنی می دانند.   
شاهرخی افزود: آمریکا و اسکتبار جهانی همواره برای خاموش کردن ندای لااله الا الله تلاش می کند و کسی که ادعای مومن بودن کند ولی با دشمنان خدا و رسول خدا ارتباط داشته باشد، بدانید که او منافق است.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری دشمن را می‌شناسد و با استدلال تمام رفتارش را مطالعه کرده و می‌داند که به هیچ تفاهم‌نامه، قرارداد و عهدنامه‌ای پایبند نیست و اگر بتواند با تخریب و قتل‌عام به اهدافش می‌رسد.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: امام خمینی (ره)، رمز پیروزی انقلاب اسلامی و ایستاده گی ملت ایران را در برابر آمریکا ، مسئولین نظام که از اقشار محروم جامعه هستند میدانست و شهید رجایی را مصداق آن دانست و اگر زمانی سرنوشت این ملت به دست اشراف و سرمایه داران و مرفهین بی درد بیفتد، آن روز است که ما باید فاتحه ملت و دولت را بخوانیم.
وی بیان کرد: آحاد جامعه باید به این فرمایش مقام معظم رهبری که نباید اجازه داد اشرافیت، افراد دردنکشیده، زجرندیده و صاحبان ثروت‌های بادآورده بر منصب مسؤولیت قرار گیرند، توجه کنند.
شاهرخی با اشاره به شهدای حرم گفت: شعار ولایت مداری خیلی  داده می شود، سعی کنیم که فریب نخوریم و منافقین را بشناسیم و ببینیم که تسلیم اوامر ولی خدا هست یا نه ، التزام عملی دارد یا ندارد.
وی در پایان از خدمات سرهنگ مسلم لطفی زاده تشکر کرده و برای سرگرد حسینیانی آرزوی موفقیت نمودند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها