تکرار/ معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با «بسیج» خبر داد
اسماعیل احمدی گفت: سازمان بسیج مستضعفین هرسال برنامه های متعددی در گستره ی کمی و کیفی بالایی اجرا می کند که از طریق رسانه ها در ایام هفته بسیج اطلاع رسانی می شود.
کد خبر: ۸۷۷۵۷۷۳
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

اسماعیل احمدی، معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اهم برنامه ها و فعالیت های این سازمان در ایام بزرگداشت هفته بسیج گفت: یکی از ارکانی که همزمان با ایام بزرگداشت هفته بسیج فعالیت چشمگیری دارد، معاونت روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین است که طی روزهای آینده خبرهای جدید و نویدبخشی را به سمع و نظر مردم شریف کشورمان خواهیم رساند.

وی افزود: سازمان بسیج مستضعفین هرسال برنامه های متعددی در گستره ی کمی و کیفی بالایی اجرا می کند که از طریق رسانه ها اطلاع رسانی می شود  اما می شود گفت که هفته بسیج، لیلة القدر سازمان بسیج هم هست چراکه برنامه ها و فعالیت سازمان بسیج را بهتر و بیشتر از گذشته به جامعه معرفی می شود.

احمدی با اشاره به برخی از فعالیت های متنوع معاونت روابط عمومی سازمان بسیج طی روزهای آینده گفت: ستاد خبری هفته بسیج به همت معاونت روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین ازروز سه شنبه رسما فعالیت خود را در خبرگزاری بسیج آغاز کرده است که خبرنگاران و عکاسان این مجموعه به اطلاع رسانی به موقع و سریع برنامه ها و فعالیت ها خواهند پرداخت.

وی با اشاره به برخی از تولیدات معاونت روابط عمومی ویژه هفته بسیج تصریح کرد: در مجموع روابط عمومی تولیدات متنوعی داشته است، بر همین اساس 30 وله به نام "بسیج در کران ولایت" و مجموعه سخنان حضرت امام خامنه ای در دیدار بسیجیان طی سالیان اخیر نمونه هایی از تولیدات تلویزیونی است که برای پخش بر روی آنتن شبکه های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می رود.

احمدی در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین تیزر روزشمار هفته بسیج را خواهیم داشت که از شبکه های مختلف پخش و 19 مستند کوتاه 5 دقیقه ای به نام "بسیج مخلص " شامل بیان عرصه های مختلف فعالیت های این سازمان از زبان فرماندهان برگزیده بسیج و اسوه ها و نمونه های بسیج در حوزه های اقتصاد مقاومتی، اردوهای جهادی و معرفی پایگاه های نمونه در روستاها تا پایگاه های نمونه خواهران و برادران برگزیده شهرها را نمایش می دهد.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: 12 مستند 15 تا 25 دقیقه ای با محوریت معرفی پایگاه های بسیج آماده پخش است که این کار برای اولین بار توسط اقشار بسیج همچون قشر پزشکان، دانشجویان، ورزشکاران و ... به صورت مجزا تولید و پخش خواهد شد .مستندهایی نیز به معرفی قهرمانان بسیجی ورزشکار همچون مریم هاشمی و یا دکتر تولایی نخبه بسیجی در طراحی برنامه شناسایی شهدای گمنام از طریق علم ژنتیک می پردازد.

وی افزود: 6 نماهنگ تولیدی با صدای خوانندگان انقلابی از جمله حامد زمانی، فریدون بیگدلی و محمد گلریز پخش خواهد شد که در مجموع 68 تولید به همت روابط عمومی سازمان بسیج ویژه ایام هفته بسیج آماده پخش است.

احمدی ادامه داد: علاوه بر تولیدات و آثار تصویری شاهد برگزاری نشست خبری سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین با اصحاب رسانه و نشست با مدیران رسانه ها هستیم که به انعکاس برنامه های گوناگونی که دراین هفته اجرا می شود خواهند پرداخت.

ارسال نظرات