فرمانده سپاه اردل در بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی این شهرستان اردل، پایبندی به اعتقادات اسلامی را اولین امتیاز شهدای دفاع مقدس دانست.
کد خبر: ۸۷۷۵۷۶۷
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام حزن واندوه صفر و در آستانه اربعین سید وسالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(علیه السلام)، 200 نفر از دانش آموزان پسر توسط حوزه دانش آموزی حضرت علی اصغر (علیه السلام) اردل، به مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی، هدف از اعزام این کاروان راهیان نور را آشنایی بیشتر دانش آموزان با سیره شهدا و تجدید میثاق با آرمانهای امام (ره) و ولی امر مسلمین جهان دانست.

فرمانده سپاه اردل، اظهار کرد: اولین امتیاز شهدای هشت سال دفاع مقدس، پایبندی به اعتقادات اسلامی، ازخود گذشتگی برای تحقق آرمان های حکومت اسلامی بود، شهدای دفاع مقدس تحت تأثیر دین و برای اسلام پای به جبهه حق علیه باطل گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه ما در جنگ انقلاب خود را به جهانیان صادر کردیم گفت: بعد از انقلاب غربی ها فهمیدند که نمی توانند با ادبیات تهدید با ملت مسلمان ایران صحبت کنند و این تاکتیک اثری ندارد.

جمشیدی خاطر نشان کرد: تمام دنیا و ابرقدرت های جهان در مقابل ایران ایستاده اند و امنیت امروز ما مرهون خون شهدای این انقلاب است.

گفتنی است کاروان زایران سرزمین نور از شهرستان اردل در قالب 4 اتوبوس عازم مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور شدند و به مدت سه شبانه روز از مناطق شلمچه، اروند کنار، فتح المبین، هویزه، معراج الشهدای اهواز بازدید می کنند.

ارسال نظرات