خبرهای داغ:
با حضور فرماندهی و شورای معاونین سپاه شاهرود

برگزاری نظارت ستادی از حوزه بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا

نظارت ستادی فرماندهی و شورای معاونین سپاه شاهرود از حوزه بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا شهر کلاته خیج انجام شد.
کد خبر: ۸۷۷۵۷۶۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نظارت و سرکشی فرماندهی و شورای معاونین سپاه ناحیه شاهرود از حوزه روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا شهر کلاته خیج انجام شد.

در این برنامه معاونت های سپاه شاهرود از قسمتهای مربوطه در حوزه بازدید و بازرسی بعمل آوردند.

در پایان این برنامه جمع بندی نظارت ستادی از قسمت ها انجام شد و مشکلات و موانع برنامه های ابلاغی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سرگرد پاسدار ابوالقاسم کشاورزیان مسئول بازرسی سپاه شاهرود در حاشیه این نظارت ستادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری نظارت ستادی شش ماه اول سال 95 از حوزه ها و کانون های بسیج اظهار کرد: نظارت ستادی برنامه های شش ماه اول سال 95 حوزه ها و کانون های بسیج و اقشار با برنامه زمانبدی در حال اجراست و کلیه حوزه ها و اقشار مورد نظارت ستادی برنامه ها قرار می گیرند.

وی افزود: در این برنامه نظارت ستادی، کلیه برنامه های ابلاغی شش ماه اول حوزه ها و کانون های بسیج مورد بررسی و بازبینی قرارگرفته و موانع و مشکلات احتمالی در راه اجرای برنامه های رفع می شود.

کشاورزیان تاکید کرد: اجرای نظارت ستادی از برنامه ها در جهت اجرای مطلوب و هماهنگ برنامه ها در اقشار بسیج و واکاوی مشکلات و موانع احتمالی انجام می شود و اثرگذاری بسیاری در اجرای دقیق و اثرگذار برنامه ها توسط اقشار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها