خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیای استان البرز گفت: برخی مسئولین تصور می‌کنند که با همراهی و معامله و دوستی با کاخ سفید و آمریکا، می‌توانند مشکلات کشور را حل کنند.
کد خبر: ۸۷۷۵۷۰۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، نشست سیاسی و بصیرتی که به مناسبت هفته استکبارستیزی با سخنرانی حسین امیدیان جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیای استان البرز به همت بسیج دانشجویی فرهنگيان پرديس بنت الهدي قزوین در سالن جلسات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.
در این نشست سیاسی و بصیرتی حسین امیدیان جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیای استان البرز اظهار کرد: شیطان خالق چیزی نیست بلکه فقط جعل چیزی را درست می‌کند. همانطور که مشهود است در تاریخ شیطان با همین مکانیسم اهداف خود را پیش می‌برد.
امیدیان با توجه به اینکه آمریکا ادعای رئوس عالم(خدای عالم) را دارد، افزود: نگاه سران کاخ سفید به دیگر کشورها، نگاهی ظالمانه و مستکبرانه است و آنها تنها به منافع و سود خود نگاه کرده و حتی به منافع ملت خود هم توجهی ندارند.
وی عنوان کرد: هر کشوری که سرسپرده آمریکا و سران کاخ سفید بوده و در مقابل غارت منابع و منافع خود از سوی غربی‌ها و استکبار جهانی سکوت کند، دوست آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی و به طور کلی کشورهای استکباری قلمداد شده و هر حکومتی که بخواهد مستقل و آزاده‌ باشد، دشمن به شمار می‌آید.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان البرز تصریح کرد: حکومت کشورهای دوست آمریکا مانند سران آل سعود مختار هستند که هر جنایتی را علیه ملت خود و ملت‌های همسایه انجام دهند، اما کشورهای آزادی‌خواه و عدالت‌طلب با اتهام‌هایی چون رفتار ضد حقوق بشری روبه‌رو شده و می‌شوند.
امیدیان ضمن تاکید  بر رشد روز افزون وسایل ارتباط جمعی گفت: خوشبختانه افکار عمومی جهان آگاه و بیدار شده و می‌داند که زورگویی و سلطه‌طلبی سران کاخ سفید، عامل اصلی بی‌ثباتی در جهان و جنگ‌ها و درگیری‌های متعدد سال‌های اخیر به ویژه در منطقه خاورمیانه است.
وی بیان داشت: ملت ایران با هدایت‌های ولایت و به ویژه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی چند دهه قبل این واقعیت را درک کرده و سال‌ها است در هر مراسم ملی و مذهبی شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهد.
قائم مقام قرارگاه خاتم‌الاوصیای استان البرز اذعان کرد: متاسفانه عده‌ای در داخل کشور نمی‌خواهند ملت ایران راه استقلال و عزت را ادامه داده و تلاش می‌کنند که از ایران فریاد مرگ بر آمریکا به گوش نرسد.
امیدیان ادامه داد: آنها تصور می‌کنند که با همراهی و معامله و دوستی با کاخ سفید و آمریکا، می‌توانند مشکلات کشور را حل کنند، اما رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی سال‌ها قبل هشدار دادند که دست دوستی آمریکایی‌ها به طرف ملت ایران، در حقیقت دست‌های آهنی پوشیده شده با دستکش‌های مخملی است.
وی با توجه به در پیش رو بودن راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان تبیین کرد: ملت ایران افرادی فهیم‌، با بصیرت و آگاه هستند و علیرغم تمام سم‌پاشی‌ها و وارونه نشان دادن حقایق و واقعیت‌ها، به وظایف خود در قبال اسلام، انقلاب و ولایت آگاه هستند.
عضو شورای فرهنگ عمومی در پایان خاطرنشان کرد: به طور قطع در راهپیمایی سیزدهم آبان امسال بلندتر از گذشته فریاد مرگ بر آمریکا را سر می‌دهند و با این شیوه بار دیگر ضمن تجدید بیعت با ولایت، دیدگاه خود را در رابطه با استکبار جهانی به ویژه آمریکا اعلام می‌کنند.
ضمنا در پایان این مراسم به سوالات دانشجویان پاسخ داده شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها