مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان اردبیل:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه راه نجات کشور انقلابی گری در اقتصاد است گفت: انقلابی گری به معنای تحول در بحث ارز، واردات و چرخه اقتصاد است .
کد خبر: ۸۷۷۵۶۹۰
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۶
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین " فیاضی" مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل درنشست با روسای اتحادیه های اصناف و بازاریان استان، با محوریت یادواره شهید شاخص اصناف کشور که هفتم آذرماه در اردبیل برگزار می شود، با اشاره به انتخاب شهید دیده بان به عنوان شهید شاخص در سال ۹۵ گفت : شهید جایگاه ویژه ای نزدخداوند دارد و انتخاب دیده بان از بین ۱۰ هزا شهید بازاری به عنوان شهید شاخص، حکایت از شخصیت برجسته آن دارد.
وی با بیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی مربوط یه یک فرد و یک قشر خاص نیست و همه اقشار مردم در آن سهیم هستند گفت: در این میان نقش برخی اقشار همچون بازاریان و کسبه پررنگ تر و برجسته تر از دیگران است.
 حجت الاسلام " فیاضی " با بیان اینکه در دوران کنونی نیزنقش بازاریان حساس است، گفت: در جنگ امروز، اقتصاد نقش تاثیرگذاری دارد و با توجه به تهدیدهای دشمنان بر تحریم کشور، حضور فعال بازاریان در اقتصاد، بیش از پیش احساس می شود.
وی با اشاره به تاکیدات رهبرانقلاب در خصوص عمل به اقتصاد مقاومتی اظهارکرد: جنگ امروز کشورها جنگ اقتصادی است و برهمین اساس استقلال کشور جر با عمل به اقتصاد مقاومتی حفظ نمی شود.
حجت الاسلام " فیاضی" با بیان اینکه راه نجات کشور انقلابی گری در اقتصاد است گفت: انقلابی گری به معنای تحول در بحث ارز، واردات و چرخه اقتصاد است و هر کس در جهت رشد و شکوفایی اقتصادی کشور فعالیت کند فردی انقلابی است.
" فیاضی" با اشاره به تعطیلی بیش از ۶۰ درصد کارخانه ها در کشور و پرشدن مغازه ها با اجناس ترک اظهار کرد: ما باید فرهنگ تولید و استفاده از تولید داخلی را در کشور پیاده کنیم.
وی درپایان اظهارکرد: متاسفانه یکی دیگر از مشکلات اقتصادی ما اعتیاد مسئولان به درآمدهای نفتی است در حالیکه در بحث گردشگری ، صنایع دستی و ..، می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.
 
انتهای پیام/گ
 
ارسال نظرات