نهضت روشنگری درمسجد جامع مظفری شهرستان فیروزآباد استان فارس با موضوع " ویژگی ماندگاری انقلاب اسلامی " در پایگاه شهید مطهری حوزه شهید دستغیب برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۵۶۸۸
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۴
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،  حجت الاسلام و المسلمین "هاشمی زاده " امام جمعه فیروز آباد استان فارس با اشاره به ویژگی های ماندگاری انقلاب گفت:  ویژگی ماندگاری انقلاب هدف مردم در انقلاب بود، مردم برای خدا انقلاب کردند و برای رضای خدا در ۸ سال جنگ تحمیلی ازاین انقلاب و سرزمینمان دفاع کردند و نگذاشتند ذره ای از این خاک دست دشمنان بیافتد . انقلاب ما ،  انقلاب سوسیالیستی ، کمونیستی و سرمایه داری نیست ، انقلاب ما یک انقلاب خدایی است که ۳۷ سال در  برابر تحریم های دشمنان ایستادگی  و پایداری کرده است .

دومین ویژگی برای ماندگاری این انقلاب نظم است ، این انقلاب بود که با چنین نظمی توانست با این همه مشکلات در۸ سال جنگ برابر دشمنان دفاع کند این نظم ، نظم خدایی است  و فرصت و کمکی بود که خداوند تبارک و تعالی به این انقلاب عطا نمود

سومین ویژگی برای ماندگاری این انقلاب پشتکار بود که رزمندگان دولت و ملت با دست خالی وارد یک ماجرای تاریخی و قصه نا تمام شوند که هنوز هم دنیا نتوانسته رمز این قصه را بداند . بدانید اگر این تحریم ها و این جنگ را که دشمنان علیه ما انجام دادند بر سر هر کشوری  می آوردند آن کشور نمی توانست زیر شش ماه مقاومت کند ، این پشتکار یک نظام و مقاوم بودن  و جانفشانی مردم در نظام  را نشان می دهد این ویژگی ای است که خداوند تبارک و تعالی داده است و بدانید این کشور تزلزل ناپذیر است زیرا در پناه خدا و امام زمان (عج) است.

تصاویر در ادامه ....

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات