خبرهای داغ:
مسئول دفتر دفتر حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در در کار گروه فرهنگی شهرستان گلپایگان از ضبط یک فصل از برنامه «درس هایی از قرآن» در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۵۶۸۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج از گلپایگان به نقل از دیار عالمان، امام جمعه گلپایگان بیا ن کرد: گلپایگان میزبان برنامه «درس هایی از قرآن» در راستای گسترش مفاهیم قرآنی در شهرستان می شود.

امام جمعه گلپایگان در کار گروه فرهنگی شهرستان گلپایگان که با حضور مسئولان فرهنگی ادارات شهرستان امروز در فرمانداری برگزار شد، بیان کرد: هدف از تشکیل این کارگروه، شهرستان میزبان دومین برنامه مهم و اثر گذار قرآنی خود در سال جاری در شهرستان و کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیلی تشریح کرد: یک فصل از برنامه درسهایی از قرآن، که ۱۲ قسمت خواهد بود در شهرستان گلپایگان ضبط و از شبکه های داخلی و برون مرزی پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: ضبط این برنامه سبب معرفی شهرستان گلپایگان می شود که در این شهرستان به قرآن اهتمام ورزیده و در راستای گسترش مفاهیم آن در جامعه قدم بر داشته می شود.

امام جمعه گلپایگان مسئولان شهرستان را به انجام وظیفه در برابر قرآن و برنامه ریزی برای هر چه بهتر انجام گرفتن این برنامه در سطح شهرستان فرا خواند.

د رادامه مسئول دفتر حجت الاسلام و المسلمین قرائتی با بیان اینکه برنامه «درس هایی از قرآن» یکی از موفق ترین برنامه ها صدا و سیمای جمهوری اسلامی و بدون وقفه در ۳۳ سال گذشته است، اظهار کرد: اجرای برنامه قرآنی سبب خیر و برکت در گلپایگان می شود و امید داریم که این شهرستان در اجرای آن به عنوان الگو مطرح گردد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد موحدی نژاد تشریح کرد: در شهرستان گلپایگان یک فصل از برنامه «درس هایی از قرآن» ضبط خواهد شد که شامل ۱۲ برنامه ۳۲ دقیقه ای در طول سه روز است که در هر روز ضبط چهار برنامه به صورت دو برنامه در صبح و دو برنامه در عصر خواهد بود.

وی اضافه کرد: زمان ضبط برنامه روزهای ۲۲، ۲۳، ۲۴ آبان در سالن ارشاد گلپایگان خواهد بود و دی وی دی های آن پس از نمایش در شبکه های سیما، در شهرستان توزیع خواهد شد.

مسئول دفتر حجت الاسلام و المسلمین قرائتی خاطر نشان کرد: برنامه های ضبط شده از شبکه های یک ،قرآن و شبکه برون مرزی جام جم یک پخش خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد موحدی نژاد عنوان کرد: سپاه ناحیه گلپایگان به عنوان دبیر اجرایی و اداره های صنعت و معدن و تجارت، ارشاد و فرهنگ اسلامی، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، شهرداری به عنوان مسئول کمیته های پنج گانه به منظور برنامه ریزی بهتر در اجرای این برنامه قرآنی انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: در حاشیه ضیط این برنامه محصولات قرآنی برنامه «درس هایی از قرآن» در نمایشگاهی برای عموم ارائه خواهد شد.

مسئول دفتر حجت الاسلام و المسلمین قرائتی بر حضور جوانان در این برنامه تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها