خبرهای داغ:
سرهنگ محمد اسماعیل علیشاهی بیان کرد: در سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روزملی مبارزه با استکبار جهانی رزمندگان دو گردان الی بیت المقدس شهرستان گلپایگان با استعداد ۴۶۶ نفردر منطقه عمومی اردوگاه قدس شهرستان تجمع کردند.
کد خبر: ۸۷۷۵۶۸۰
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج از گلپایگان، سرهنگ محمد اسماعیل علیشاهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گلپایگان در حاشیه برگزاری رزمایش مدافعان حرم که با حضور گردانهای الی بیت المقدس شهرستان همزمان در ۱۴استان درقالب ۳۴۳ گردان انجام گرفت اظهار داشت: امروز در سالروز تسخیر لانه جاسوسی وسالروز روزملی مبارزه با استکبار جهانی رزمندگان دو گردان الی بیت المقدس شهرستان گلپایگان با استعداد ۴۶۶ نفردر منطقه عمومی اردوگاه قدس شهرستان تجمع کردند.

و ی با اشاره به برنامه های ازپیش تعیین شده در رزمایش گفت: گردانهای شرکت کننده در این رزمایش ،سناریوی رزمایش دفاع از کوی وبرزن را انجام دادند.

سرهنگ علیشاهی با اشاره موفقیت آمیز بودن رزمایش بیان کرد:رزمندگان شرکت کننده در این رزمایش موفق شدند به اهداف از پیش تعیین شده دست پیداکنند.

وی در پایان هدف از برپایی رزمایش بیت المقدس را ایجاد آمادگی رزم در مقابله با هرگونه تهدید دشمن در سطح منطقه ای و فرامنطقه‌ای و تهدیدات احتمالی دشمن در بحث جنگ سخت و نیمه سخت دشمن بیان نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها