خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام محمد قنبری در یادواره شهدای دانش آمزی مدرسه بانو قائدی گلپایگان دنیای استکبار را زمین خورده روحیه بسیجی و تفکر انقلابی دانست.
کد خبر: ۸۷۷۵۶۷۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج از گلپایگان حجت‌الاسلام محمد قنبری مسئول طرح امین مدارس گلپایگان و هادی سیاسی ارشد در مراسم یادواره شهدای دبیرستان مرحوم بانو قائدی اظهار داشت: اگر روحیه بسیجی و انقلابی گری باقی بماند و رنگ عوض نکند، دنیای استکبار زمین خورده تفکر بسیجی است به شرط اینکه همواره در میدان باشیم.

وی با اشاره به پایین آمدن سن شهادت طلبی و عاشقی معبود در جنگ هشت ساله یادآور شد: متأسفانه سن ابتذال و فساد با تهاجم فرهنگی صورت گرفته در جامعه رو به رشد است.

حجت‌الاسلام قنبری با بیان اینکه روحیه شهادت طلبی و فرهنگ شهادت است که این نظام را پیش برده است، افزود: قدرت ها و فراعنه زمانه امروز زمین خورده همین تفکر هستند.

مبلغ دینی اعتقادی بودن را مهم ترین شاخصه جنگ هشت ساله دانست و تصریح کرد: امروز نقشه راه دشمن تغییر کرده و جنگ با سلاح جای خود را به جنگ فرهنگی اعتقادی داده است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به خاطر همین، مساله جهاد کبیر را عنوان کرده است که مرحله اول آن شکست نفس درونی برای تبعیت نکردن از استکبار است.

حجت الاسلام قنبری با یادآوری اینکه دشمن هزینه زیادی را برای جنگ نرم خود صرف کرده است و هنوز برخی در خواب خوش به سر می برند عنوان کرد: ما باید هیهات من الذله را همچون امام حسین شعار خود قرار دهیم و در مقابل دشمنان خود لبخند دوستی نزنیم.

این مبلغ دینی و استاد حوزه خاطرنشان کرد: سرمایه اصلی هر ملتی جوانان آن است که امروز نیز در این تهاجم دشمن روی این مسأله کار می کند.

وی با اشاره به آسیب های فضای مجازی و اثرات منفی گوشی های اندروید در زمانیکه فرهنگ استفاده از آن تبیین نشده باشد تصریح کرد: فضای مجازی اگر کنترل و مدیریت نشود تمام ارزشهای اخلاقی ما از قبیل غیرت، نماز، حجاب، اعتقادات ما را خواهد گرفت و تمام حرمت ها شکسته خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین قنبری گفت: امروز خواسته اصلی دشمن بی تفاوت کردن افراد نسبت به اعتقادات و ارزشها است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه امروز باید همچون شهید فهمیده ها، فهمیده باشیم، عنوان کرد: امروزه شبهات زیادی را در جامعه جوان ما انتشار می دهند که باید بیش از پیش هوشیار بود و به نشر این مطالب نپرداخت.

وی با تاکید بر تحقیق بیشتر در زمینه شبهات رایج شده گفت: این شبهات جلوی فکر سازنده یک جوان را می گیرد و باید پاخی درست و به هنگام به آنها داده شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها