آغاز هجدهمین دوره شهرداران مدارس جنوب تهران

خبرگزاری بسیج: معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 20 از انتخاب 160 دانش آموز در طرح شهردار مدرسه این منطقه جنوبی خبرداد.
کد خبر: ۸۷۷۵۶۶۸
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام عبدالحسین مسلمی در حاشیه مراسم انتخاب شهرداران مدارس این منطقه گفت: هجدهمین دوره انتخاب شهرداران مدارس با مشارکت 6 هزار و 142 دانش آموز انجام شد و در نهایت 160 نفر به عنوان شهردار و معاونین در مدارس منتخب معرفی شدند.

مسلمی هدف از اجراي اين طرح را ارتقاء آگاهي دانش آموزان، تقويت مسئوليت پذيري و روحيه مشاركت جوي نوجوانان در سطح مديريت شهري و شناخت بهتر شهر و شيوه هاي اداره آن برشمرد و افزود: این طرح در 20 مدرسه انجام شد که در هر مدرسه نفر به عنوان شهردار و 8 نفر ديگر به عنوان معاونان همياري تحصيلي، فرهنگي و پرورشي، امداد و نجات، نظارت و پيگيري، بهداشت و سلامت، تربيت بدني، حمل و نقل و ترافيك و مشاركت محلي فعالیت می کنند.

وي با اشاره به اينكه طرح شهردار مدرسه از سوی اداره آموزش شهروندی این منطقه و با مشارکت آموزش و پرورش اجرا شد، گفت: مدارس حضرت عبدالعظيم(ع)، حکمت، خبره فرشچی، شکرایی،حبیب ابن مظاهر،شهید غفاری،امام حسن عسگری (ع)، حضرت معصومه (س)، شهادت، امیرکبیر، شهید منتظری، شهید مطهری، رسالت، محصص، رحمانی، کشاورزجود، حضرت قاسم و حافظ از مدارس منتخب در سطح نواحی هفتگانه اين منطقه براي اين طرح بوده اند.

انتخابات شهرداران مدارس به صورت همزمان همراه با ویژه برنامه های متنوع نمایشی، آموزشی و هنری در مدارس منتخب برگزار شد که معاون اجتماعي و فرهنگي ،رئيس اداره آموزش شهروندي ،شهردار ناحیه 5 منطقه 20،مسئولان اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری و دبیران شورایاری و مدیران محله استخر در مدرسه کشاورز جود حاضر شدند.

ارسال نظرات