خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از تشکیل شناسنامه سلامت برای بیش از 2700 نفر از افراد کم برخوردار این منطقه جنوبی خبرداد.
کد خبر: ۸۷۷۵۶۶۶
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: به منظور رسیدگی به افراد کم برخوردار و ارتقاء سلامت خانواده های ساکن در این محلات، طرح پایش سلامت برای 2 هزار و 765 نفر به صورت رایگان انجام شد.

صفوی به اهمیت طرح های سلامت محور اشاره کرد و افزود: علاوه بر سنجش سلامت که در قالب غربالگری قند خون، کنترل فشار خون و ویزیت رایگان پزشک انجام شده، شناسنامه سلامت نیز برای خانواده های کم برخوردار تشکیل شده است تا زمینه پیگیری روند موضوعات سلامت محور آنها فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه طرح های متنوعی با هدف فقرزدایی در محله های حاشیه ای این منطقه جنوبی در حال اجراست، افزود: آموزش و مشاوره های فردی در زمینه های روانشناسی، تغذیه، تحصیلی واهداء بسته های حمایتی و فراهم آوردن زمینه های شغلی  از دیگر اقداماتی است که برای این اقشار انجام می شود.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: با شکل گیری خانه های جهاد و مجمع خیرین در سراهای محله، افراد کم برخوردار محله های بیست گانه این منطقه به خوبی شناسایی شده اند و رسیدگی به این خانواده ها از طریق کمک خیرین و افراد نیکوکار در حال اجراست.

ارسال نظرات