خبرهای داغ:

دیدار بسیجیان گردان چهارم امام حسین(ع) قم با خانواده شهید مرادی

فرمانده و جمعی از بسیجیان گردان چهارم پیاده بسیج امام حسین(ع) قم با خانواده شهید علیرضا مرادی دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۷۷۵۶۶۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد جعفر فائزی مهر فرمانده به همراه جمعی از بسیجیان گردان چهارم پیاده بسیج امام حسین(ع) لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع) استان قم با خانواده شهید علیرضا مرادی، از شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

وی در این دیدار طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم، خانواده های معظم شهدا را موجب افتخار کشور دانست و افزود: پیشرفت امروز مدیون خون پاک شهداست.

وی خون پاک شهدای دفاع مقدس را در امتداد خون پاک شهدای کربلا خواند و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده خوبی برای راه شهدا باشیم.

محمد مرادی، پدر شهید علیرضا مرادی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از بسیجیان به جهت دیدار با خانواده های شهدا، ابراز کرد: بسیجیان چه در آغاز انقلاب، و چه امروز به خوبی ثابت کردند که در یاری از دین ثابت قدم هستند و قدمی از اصول خود که اصول اسلام ناب است عقب نشینی نخواهند کرد.

برادران شهید علیرضا مرادی نیز در این دیدار ضمن بیان خاطراتی از برادر شهیدشان، آحاد مردم و به خصوص جوانان را به ادامه راه شهداء و اطاعت از فرامین رهبری سفارش نمودند.

قرائت فرازی از زیارت پرفیض عاشورا و وصیت نامه شهید عیلرضا مرادی از دیگر برنامه های این دیدار بود.

گفتنی است حسین تناور، جانشین فرمانده محور یکم عملیاتی لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) سپاه استان قم نیز بسیجیان گردان چهارم امام حسین(ع) را در این دیدار همراهی نمود.

شایان ذکر است شهید علیرضا مرادی در عملیات عاشورای 2 به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

ارسال نظرات