بیانیه اصناف و بازاریان شهرستان نظرآباد در خصوص اتفاقات اخیر استانداری البرز

اجازه جولان و یکه تازی را به عوامل فتنه نخواهیم داد

عدم توجه مسئولين و ناديده گرفتن توصيه هاي پدرانه امام خامنه اي در خصوص جريان نفوذ ثمره اي جز اين نخواهد داشت كه به اصطلاح"در آستين خود مار پرورش بدهيم" و شاهد عامل حمايت آشكار فتنه در مناصب مهم شهري از جمله رأس شوراي شهر نظرآباد شويم.
کد خبر: ۸۷۷۵۶۳۱
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، با كمال تاسف عوامل داخلي فتنه همچنان با گذشت هفت سال از آن اتفاقات تلخ و محرض شدن ابعاد گسترده توطئه دشمنان قسم خورده نظام، تا كنون حاضر به پذيرش اشتباهات و عذرخواهي از ملت شريف ايران وقبول اشتباهات خود نشده اندكه  اين خود نشان از اين ادعاست كه همسوبودن آنان با دشمنان از روي جهل نبوده بلكه مصداق واقعي خيانت بوده است.

درچندروز اخيرودر كمال ناباوري وبرخلاف رسالت اصلي خدمت گذاري به مردم كه ماموريت اصلي ادارات ميباشد،در استانداري البرز ودر اوايل ماه صفر در دوجلسه ونشست جداگانه كه با كمال تاسف باحضور مسئولين بلندپايه استانداري و نماينده وزارت كشور برگزار گرديد،شاهد ياوه گويي و حرف پراكني هايي در راستاي حمايت از جريان فتنه آمريكايي-اسرائيلي وياغيان نظام مقدس و انقلاب اسلامي بوديم كه البته اين اتفاق درونيات واقعي برخي افراد را كه مدت ها بود دوستان نظام نسبت به آن هشدار ميدادند عيان و آشكار ساخت.

نماينده شوراي شهري كه البته بدون دعوت قبلي در آن جلسه حاضر شده و باعث شرمساري يك شهر شد و با حرافي بي محتوا و چاپلوسانه خود در نشستی در استانداري البرزكه به صورت نامتعارف و ناپسند در صدد اول مطرح كردن خود و دوم تطهير ياغيان و فتنه گران وطن فروش برآمد ،بايد بداند تمام هويت سياسي و اجتماعي خود را مديون انقلاب شكوهمند اسلامي و نظام مقدس جمهوري اسلامي  و فداكاري شهدا و جانبازان و آزادگان است.

عدم توجه مسئولين و ناديده گرفتن توصيه هاي پدرانه امام خامنه اي در خصوص جريان نفوذ ثمره اي جز اين نخواهد داشت كه به اصطلاح"در آستين خود مار پرورش بدهيم" و شاهد عامل حمايت آشكار فتنه در مناصب مهم شهري از جمله رأس شوراي شهر نظرآباد شويم.

جناب آقاي منتخب مردم! تكه اي از خشت چند هزارساله از خاك ميهن عزيز اسلامي چطور ميتواند معرف و گوياي فرهنگ ما شود بدون اينكه اشاره اي شود به فرهنگ سازان اصلي و الگوهاي ناب و خالص فرهنگي  جامعه ؟؟

اين شهداي گرانقدر و فداكارهستند كه معرف فرهنگ كهن كشورمان هستند نه خشت چند هزارساله!

اقاي نماينده مردم! لازم است بدانيد كه اگر اين مدافعان و شهداي گرانقدر حرم حضرت بي بي زينب(س) فداكاري و از جان گذشتگي نميكردند شما بايد دركنار همان خشت چندهزار ساله از بيم دشمن پناه ميگرفتيد نه اينكه در ميان كف و سوت فتنه گران مستانه شعر سُراييد!!

اين را لازم است تمامي تفاله هاي بي هويت فتنه در اين شهر بدانند كه هنوز مادران و پدران معظم شهدا ونيز جانبازان و آزادگان و بسيجيان ولايي در اين شهر نفس ميكشند و اگر لازم باشد نفس فتنه گران را خواهند بريد.

اين را بدانند،امت حزب الله و بسيجيان ولايي ذره اي غفلت نخواهند كرد و بنا به فرمان مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه اي،در وسط ميدان خواهيم بود و اجازه جولان ويكه تازي به احدي از عوامل فتنه و منافقانه را نخواهيم دادو در اين مسير با مايه گذاشتن از جان خويش تا آخر ايستاده ايم.

اي مگس عرصه سيمرغ نه جولانگه توست
عرض خود ميبري و زحمت ما ميداري

(بسيج اصناف و بازاريان شهرستان نظرآباد)

ارسال نظرات
پر بیننده ها