حجت الاسلام دیباجی در گفت‎وگو با «بسیج»:

بسیج نقش زیادی در امنیت کشور ایجاد کرده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج با بیان اینکه بسیج نقش زیادی در امنیت کشور ایجاد کرده است، گفت: امروزه شاهد تلاش دشمن جهت نفوذ به این کشور هستیم که بسیج وظیفه مقابله با چنین جریانی دارد.
کد خبر: ۸۷۷۵۶۰۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
حجت الاسلام دیباجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به نقش موثر بسیج در فتنه 88گفت: بسیج به دلیل اینکه از بطن مردم وبه خواست مردم وبا همدلی وانسجام مردمی شکل گرفته است، تنها مجموعه ای است که می توانست فتنه راشناسایی وبا آن مقابله نماید، چون فتنه جهت فروپاشی از درون طراحی وبه مرحله اجرا در می آید وبسیج بدیل اینکه از بطن اجتماع مردمی است توانست آن را ناکام کند.

وی با بیان اینکه بسیج یکی از مهمترین عوامل برای ناامیدی استکبار جهانی است، تاکید کرد: قطعا تشکیل نیروهای مردمی و بسیجی در هر کشوری می تواند به امنیت آن کشور کمک شایانی کند و ما این تجربه را در کشورهایی همچون سوریه و عراق هم مشاهده نمودیم.

حجت الاسلام دیباجی تاکید کرد: امروزه شاهد تلاش دشمن جهت نفوذ به این کشور هستیم و مهمترین وظیفه ای که در این راستا بر عهده بسیج گذاشته شده حضور فعال در عرصه و ایستادگی در مقابل نفوذ دشمنان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج در پایان خاطر نشان کرد: دشمن با تمام وجود وارد عرصه شده تا ملت ایران خصوصاً نسل جوان را بین ببرد لذا بسیج می‌بایست با آگاهی در مقابل نفوذ،از حقوق ملت ایران دفاع کند.
ارسال نظرات