سردار غلامی در گفت‎وگو با «بسیج»:

بسیج به عنوان بازوی موثر انقلاب اسلامی نقش آفرینی می کند/بسیج با شاخصه مردمی بودن توانست مقابل فتنه گران سال88 ایستادگی کند

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه بسیج به عنوان بازوی موثر انقلاب اسلامی نقش آفرینی می کند، گفت: به برکت حضور بسیج مردمی، دشمنان انقلاب حتی جرات فکرکردن در خصوص تعرض به خاک کشورمان را هم ندارند.
کد خبر: ۸۷۷۵۵۹۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
سردار نعمان غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه دشمنان انقلاب در تلاش هستند تا بصیرت را از جامعه ما بگیرند، گفت: یکی از اهداف دشمن این است که می خواهد وحدت و انسجام ملی را دچار انحراف کند اما به دلیل رهبرانقلاب اسلامی همیشه این توطئه ها نقش بر آب شده است.

وی با اشاره به اینکه باید بسیجیان ما به عنوان بازوی ولایت در ترویج گفتمان رهبری در جامعه تلاش و با روشنگری همراه با بصیرت و شناخت جامعه را از توطئه‌ها و خطرات نقشه‌های دشمنان آگاه کنند، افزود: در فتنه88به دلیل اینکه بسیج از خود مردم است، در بطن رخدادها وتحولات و در گیری ها بود و در مقابل فتنه گران ایستاد.

سردار غلامی خاطر نشان کرد:بسیج با شاخصه مردمی بودن خود، توانست با رهبرد اصلی فتنه گران در خصوص رودروقرار دادن حاکمیت و مردم مقابله کرده وبا استفاده از پتانسیل خود مردم، با خائنان به مردم وآرمانهای ملت عزیز مقابله کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در پایان افزود: دشمنان انقلاب دانسته اند که بسیج به عنوان بازوی موثر انقلاب اسلامی نقش آفرینی می کند و حتی جرات فکرکردن در خصوص تعرض به خاک کشورمان را هم ندارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار