خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) همدان خبر داد

برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع خانواده و جنگ نرم در مدارس همدان

فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) همدان گفت: در سال تحصیلی جدید اولین کارگاه آموزشی با موضوع خانواده، فناوری اطلاعات و جنگ نرم کلید خورد و به صورت ماهانهتداوم خواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۷۵۵۷۱
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹

مهری اسدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی خانواده، فناوری اطلاعات و جنگ نرم اظهار داشت: پایگاه حضرت آمنه(س) همدان در راستای افزایش ارتباط اولیای دانش‌آموزان با مساجد و پایگاه‌های بسیج اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی بر اساس برنامه‌های مصوب آموزش و پرورش و بسیج کرده است.

وی افزود: زماني تعليم و تربيت در مورد دانش‌آموزان موثر واقع خواهد شد كههم معلمان و هم اوليا به دنبال كسب مهارت‌هاي والاي فردي و ادراكي بر اساس آموزه‌های دین اسلام، ارتقاء كيفيت نگرش و واقع بيني، تقويت نقاط قوت، كاهش نقاط ضعف و حذف خطاهای دانش‌آموزان باشند.

فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) همدان ادامه داد: در سال تحصیلی جدید اولین کارگاه آموزشی با موضوع خانواده، فناوری اطلاعات و جنگ نرم کلید خورد و به صورت ماهانه تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این کارگاره‌ها برای مدارس شهرک فرهنگیان در تمام مقاطع برگزار می‌شود، اضافه کرد: این کارگاه‌ها هر ماه به صورت دوره‌ای به نحوی که سه مدرسه تشکیل یک گروه را می‌دهند و هر هفته برای یک گروه برگزار می‌شود.

اسدی ادامه داد: در اولین کارگاه آموزشی با محوریت مباحثی در رابطه با خانواده، فناوری اطلاعات، جنگ نرم، اثرات زیان بار استفاده از موبایل و شبکه‌های ماهواره‌ای مطرح شد.

وی در خصوص دیگر برنامه‌های این کارگاه یادآور شد: همچنین در این کارگاه در رابطه با بهداشت فردی و نحوه پیشگیری از بیماری‌ها نیز مطالبی عنوان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات