خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) همدان:

حمایت از جبهه مقاومت کمک به حفظ ارزش‌هاي اسلامي است

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) همدان با تاكيد بر اينكه كمك به جبهه مقاومت وظيفه هر مسلماني است، گفت: امروز حمایت از جبهه مقاومت کمک به حفظ ارزش‌هاي اسلامي است.
کد خبر: ۸۷۷۵۵۶۴
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵

مريم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند اگر مدافعان حرم مبارزه نمی کردند باید در کرمانشاه و همدان می جنگیدیم، اظهار داشت: امروز امنيت حاكم بر كشور را مديون مجاهدت رزمندگان و مدافعان حرم در جبهه هاي مقاومت هستيم.

وی با اشاره به اينكه مدافعان حرم فقط به قصد رضايت خداوند متعال در جبهه هاي مقاومت وارد نبرد شده اند، افزود: شهداي مدافعان حرم جان خود را برای دفاع از کشور، ملت، دین و انقلاب اسلامی فدا کردند.

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) همدان با تاكيد بر اينكه كمك به جبهه مقاومت وظيفه هر مسلماني است، گفت : امروز حمایت از جبهه مقاومت کمک به حفظ ارزش‌هاي اسلامي و قرآني است و وظيفه ما اين است كه نسبت به آنها اداي دين كنيم چر كه اگر ايثار و فداركاري آنان نبود امروز امنيت نداشتيم و بايد با دشمنان در داخل مي جنگيديم.

وي ادامه داد: آن چیزی که امروز اولویت دارد برای پشتیبانی از جبهه مقاومت کمک‌های مردمی است که بتواند این جبهه را درراستای اهداف خودش هدایت کند.

زنگنه با اشاره به كمك‌هاي بسيجيان و خيرين حوزه حضرت زهرا(س) به جبهه مقاومت تصريح كرد: برای جمع‌آوری کمک‌های مالی حدود یک سالی است که پیگیری‌هایی به لطف خداوند انجام دادیم کمک‌های بسیار خوبی را شاهد هستیم که به شکل های مختلف دارد اتفاق می‌افتد.

*ارسال 2 ميليارد ريال کمک مردمی به جبهه مقاومت

وی با بيان اينكه امروز در کشور سوریه نیازی به حضور نیروهای نظامی نیست، گفت: تهیه دارو، پوشاک و خوراک از مهمترین نیازهای مردم ستم‌دیده این کشور است و بسيجيان حوزه در پايگاه ها با جمع‌آوري کمک‌های نقدی و غیرنقدی شامل خشکبار، پوشاک، عرقیات، پتو، مربا، شربت، خاکشیر، قند، چای، آجیل و شکلات، عسل، عروسک، دارو، مواد بهداشتی و مواد شوینده به جبهه مقاومت كمك شاياني کرده‌اند.

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) همدان در برآورد كمك هاي جبهه مقاومت بسيجيان و خيرين حوزه حضرت زهرا(س) يادآور شد: از ابتداي سال جاری بيش از 2 ميليارد ريال كمك به جبهه مقاومت انجام شده كه از اين ميزان 130 ميليون ريال به صورت نقدي و یک ميليارد و 900 ميليون ريال به صورت غيرنقدي برآورد شده است.

وي با اشاره به حضور خيرين و بسيجيان حوزه حضرت زهرا(س) در مراسم گلريزان كمك به جبهه مقاومت كه باهدف پشتیبانی از جبهه مقاومت برگزار شد، افزود: علاوه بر كمك‌هاي نقدي و غير نقدي از ابتداي سال، بسيجيان و خيرين حوزه در مراسم گلريزان مبلغ 44 ميليون و540 هزار ريال به جبهه مقاومت كمك نقدي کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات