مسؤول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی در گفتگو با «بسیج»:

طرح "بسیج همگام با کشاورز" به دنبال توسعه فناوری در کشاورزی است/ تحقق اقتصاد مقاومتی با علمی کردن شیوه‌های کشاورزی

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی کشور گفت: طرح "بسیج همگام با کشاورز" در راستای علمی کردن کشاورزی توسط سازمان بسیج مهندسین کشاورزی بصورت مشترک با سازمان تحقیقات کشاورزی و وزارت جهادکشاورزی اجرا می شود.
کد خبر: ۸۷۷۵۵۴۸
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵

محمدرضا جهانسوز مسؤول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به برنامه های اجرایی این سازمان،‌ اظهار داشت: طرح "بسیج همگام با کشاورز" در راستای علمی کردن کشاورزی توسط سازمان بسیج مهندسین کشاورزی بصورت مشترک با سازمان تحقیقات کشاورزی و وزارت جهادکشاورزی اجرا می شود.

وی تصریح کرد: در این طرح کشاورزان با اجرا کردن دستورالعمل های علمی، شروع به پر کردن فاصله علمی و کشاورزی غیر علمی کرده اند. فاصله عملکردی کاملا مشخص است و هرجا که علم وارد عرصه شود، میزان تولید بسیار بالا می رود.

جهانسوز با بیان اینکه به دنبال این هستیم که کلیه اراضی تحت پوشش این طرح قرار بگیرند، افزود: این طرح در راستای سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی در جهت شروع حرکت بنیادین کمک به عرصه سازندگی، محرومیت زدایی و مشاوره و ارتقای منزلت اجتماعی و افزایش دانش و توانمندی های فعالان کشاورزی است.

مسؤول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی تأکید کرد: علمی کردن کشاورزی راهکاری برای تحقق اقتصادمقاومتی و فقر زدایی است. در این طرح مهندسان بسیجی کشاورزی و منابع طبیعی در روستاها به کارگیری شده و در شبکه‌های جهادی، بحث‌های تخصصی و ترویجی را منتقل می‌کنند.
ارسال نظرات