فرماندار اشکذر بر لزوم استفاده از ظرفیت خیرین شهرستان در راه عمران و نوسازی مدارس شهرستان تاکید کرد و گفت: خیرین اشکذر تاکنون خدمات بی شماری را در رفع نیازهای مردم انجام داده اند.
کد خبر: ۸۷۷۵۵۳۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، فرماندار اشکذر در دویست و دهمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان اشکذر که ظهر امروز در محل این اداره برگزار شد، مسائل عمرانی مدارس را یکی از دغدغه های اساسی در زمینه احیای بافت فرسوده مدارس عنوان کرد و اظهارداشت: شهرستان اشکذر با بیش از ۵ هزار دانش آموز محصل در مقاطع مختلف تحصیلی نیازمند فضای آموزشی مناسب و استاندارد است.

«محمد علی شاه حسینی» با بیان اینکه اعتبارات دولتی امروزه جوابگوی رفع تمام نیازهای شهرستان نیست، افزود: باید با صرفه جویی در هزینه ها و اولویت بندی نیازهای آموزشی از امکانات موجود در جهت رفع حداکثری این نیازها استفاده کرد.

وی خیرین اشکذر را یکی از ظرفیت های بالای شهرستان در عمران و آبادانی برشمرد و خاطرنشان کرد: خیرین اشکذر تاکنون خدمات بی شماری را در رفع نیازهای مردم انجام داده اند.

شاه حسینی بر لزوم استفاده از ظرفیت خیرین شهرستان در راه عمران و نوسازی مدارس شهرستان تاکید کرد و گفت: مسئولین آموزش و پرورش باید ضمن دعوت از خیرین محترم شهرستان در جلسات خود، نیازهای آموزشی خود را برای آن ها تشریح کنند تا این عزیزان در جریان اولویت نیازهای شهرستان قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: خیرین اشکذر به خوبی نشان داده اند که هرجا دست نیازی برای عمران و آبادانی شهرستان به سمت آن ها برود، خدمات قابل توجهی را برای شهر و دیار خود انجام می دهند.

ارسال نظرات