معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی گفت: منازل مسکونی ۴۰ هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با انعقاد قرار داد با شرکت بیمه دانا در برابر حوادث غیر مترقبه و سوانح طبیعی بیمه شد.
کد خبر: ۸۷۷۵۴۵۱
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مجید مشهدی ، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه قراداد منعقد شده با شرکت بیمه دانا از اول مهر ماه سال جاری  اجرایی شده و به مدت یک سال اعتبار دارد ،گفت : موضوع قرارداد شامل ارائه پوشش بيمه اي و خطرات اضافي واحد مسكوني كليه مددجويان تحت حمايت شامل ساختمان و اماکن مسکونی است.

مشهدی اظهار  کرد : محل نگهداري احشام ، اثاثيه منزل  و ملحقات ، تاسيسات منازل مسكوني ، چادرهاي اسكان عشايري  يا مواردي كه به هر نحو در تصرف مددجو مي باشد و خطرات دیگر شامل آتش سوزي ، صاعقه ، انفجار، سيل ، زلزله ، طوفان ، ضايعات ناشي از برف و باران ، تگرگ ، اتصالات برق ، تركيدگي لوله اب ، لغزش و رانش زمين و سقوط هواپيما از مواردی است که تحت پوشش بیمه قرار دارد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی افزود: پرداخت خسارات ساختمان و اثاثيه منزل روستايي  تا سقف  ۳۰۰ میلیون ریال ،ساختمان و اثاثيه  منزل  شهري تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال ، سرمايه فوت ، نقص عضو دائم كلي و جزئي تا سقف  ۱۵۰ میلیون ریال ، اسكان موقت جهت بيمه شدگان  تا  سقف ۵۰ میلیون ریال از تعهدات شرکت بیمه در این قرار داد است.

مشهدی ، با تاکید بر اهمیت صیانت از حقوق خانواده های تحت حمایت بیان کرد :  این قرارداد در ۱۳ ماده ۲۰ بند و یک الحاقیه تنظیم شده و شرکت بیمه متعهد به بررسی کارشناسی و پرداخت خسارت در وجه مددجو در سریع ترین زمان ممکن شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  در سال گذشته نیز۴۰ هزار خانوار تحت حمایت استان تحت پوشش بیمه قرار گرفته و ۸۵۰ میلیون ریال  به عنوان  خسارت به ۲۵ خانواده خسارت دیده شده پرداخت شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات