روایتی زیبا؛ در وصف تولد فرزند شهید مدافع حرم محمد بلباسی
این روز ها در شام خبری از این حرف ها نیست و رقیه هر زمان سراغ بابایش را گرفته است با سیلی و کتک جوابش را داده اند، اما اینجا همه در تلاش اند جای خالی بابا را برای دخترت پر کنند.
کد خبر: ۸۷۷۵۴۴۷
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی مازندران؛عبدالله گرزین مطاعی از روایان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس در وصف زینب دختر تازه متولد شده شهید مدافع حرم محمد بلباسی از قائم شهر مطالبی را با توصیفات زیبا بیان کرد که متن کامل آن به شرح زیر می باشد. تقدیم به شهدای انقلاب ، جنگ تحمیلی ،شهدای مدافع حرم و خانواده های محترم این عزیزان .
شاید تا الان او هم فهمیده باشد...!
برخیز محمد برخیز مرد برخیز پهلوان برخیز با غیرت برخیز پاسبان حریم عقیله بنی هاشم؛ بلند شو ببین نازدانه ات زینب آمده.دخترت عجیب بوی حرم سه ساله سید الشهدا را می دهد.نمی دانم چرا به هر کجای زندگی ات که نگاه می کنم بوی کربلا و عاشورا می دهد. عجب تقارنی دارد این ایام با تولد دردانه ات.ایامی که در شام دخترک سه ساله ای مشغول طواف سر باباست و از بی وفایی کوفیان و زخم زبان شامیان دل پری دارد،اینجا چند روزی ست دختری به دنیا آمده که همه به دور گهواره اش در طواف اند جز پدر. محمد جان خودت که بهتر می دانی دختر بچه بی تاب نوازش دست باباست دختر بی قرار لبخند پدر است.

این روز ها در شام خبری از این حرف ها نیست و رقیه هر زمان سراغ بابایش را گرفته است با سیلی و کتک جوابش را داده اند.اما اینجا همه در تلاش اند جای خالی بابا را برای دخترت پر کنند. شاید دخترت تا الان دیگر فهمیده باشد از این به بعد فقط باید در خواب رخ بابا را به نظاره بنشیند و حسرت یک عمر گرمی دستان پدر را به دل داشته باشد. تو و شیر بچه های مدافع حرم از طواف گهواره فرزندانتان چشم پوشیدید؛ بند همه تعلقات و وابستگی ها را بریدید و گرد یتیمی را بر صورت کودکانتان نشاندید و ذره ای خود را طلبکار انقلاب ندانستید و هیچ سهمی از نظام را مطالبه نکردید.اما اینجا در روزگار پسا برجام بعضی ها نمی توانند از غارت بیت المال مسلمین چشم پوشی کنند. در روز روشن دزدی می کنند؛ و عده ای دیگر آنها را ذخیره نظام می دانند.این جماعت پسا برجامی مدعی اند قانونی ار بیت المال برداشت نجومی می کردند.جالب تر از همه اینکه مدعی اند با برجام توانسته اند سایه جنگ را از سر این کشور بردارند.برجام را فتح الفتوح می دانند و ملت را از عواقب کفران نعمتش می ترسانند.غافل از آنکه برجام در محقق کردن اصلی ترین رسالتش که لغو همه تحریم ها بود ناتوان مانده است.

اما تو و شهدای مدافع حرم ثابت کردید مرد عمل هستید و نه مرد حرف. و نشان دادید فقط با مقاومت و ایستادگی ایثار و از خودگذشتگی می شود سایه جنگ را از سر این کشور برداشت نه مذاکره.شما وارثان واقعی انقلاب حسینی هستید کربلایی زیستید و عاشورایی به شهادت رسیدید شما ثابت کردید که نمی شود به طمع گندم ری از عاشورایی که شش ماهه اش به مسلخ عشق می رود درس مذاکره گرفت.و چه زیبا با خونتان پرده از چهره تزویر این جماعت برداشتید.سندش هم دختر یست که این روزها مقداری بی قرار باباست.شاید تا الان او هم فهمیده باشد بابایش دیگر بر نمی گردد. و باید در این جنگ روزگار مثل خواهرش فاطمه و برادرانش حسن و مهدی،زندگی بدون پدر را مشق کند.وآخر اینکه محمد جان این روزها یک نفر دیگر به جمع منتظرانت اضافه شده است ما و نازدانه ات زینب منتظریم تا تو برگردی و در رکاب آن منتقم مهدی زهرا (س)رجعت کنید و بساط زر و زور و تزویر را برچینید و شب های تیره و تاریکمان را روشن کنید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها