فرمانده سپاه ناحیه مقاومت محلات با تاكید بر نقش انكار ناپذیر حركت راهیان نور در پیوند نسل جدید با نسل جنگ تحمیلی گفت: راهیان نور پیوند دهنده نسل اول انقلاب با نسلی است که حوادث جنگ را درک نکرده است.
کد خبر: ۸۷۷۵۴۳۶
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرگرد پاسدار علی مطلبی از ازعام راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان محلات به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: 110 دانش آموز پسر از این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی با تاكید بر نقش انكار ناپذیر حركت راهیان نور در پیوند نسل جدید با نسل جنگ تحمیلی گفت: راهیان نور پیوند دهنده نسل اول انقلاب با نسلی است که حوادث جنگ را درک نکرده است.

وی افزود: آشنایی جوانان با واژه‌های عشق، ایثار و از خودگذشتگی ضرورت استمرار برپایی اردوهای راهیان است؛ این اردوها با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره حماسه‌آفرینان هشت سال دفاع مقدس و پاسداشت ارزش‌های پاك اسلامی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت محلات تصریح کرد: نسل جدید تشنه معرفت پاک و اصیل جبهه و جنگ و دلاورمردی انسان‌هایی است كه از تمام علایق دنیا دل کندند و برای حفظ نظام و ارزش‌های اسلامی از خودگذشتگی را به حد اعلاء رساندند.

سرگرد پاسدار مطلبی اردوهای راهیان نور را ضامن بقای نظام اسلامی دانست و گفت: سفر به مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور حركتی ارزشمند است كه انقلاب و نظام را در مقابل دشمنان بیمه می‌كند.

وی در پاان خاطرنشان کرد: دانش آموزان اعزامی در مدت سه روز ضمن زیارت یادمان‌های شهدا در مناطق عملیاتی جنوب با فرهنگ ایثار و مقاومت نیز آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات