مسئول بسیج سازندگی مریوان گفت:با استفاده از ظرفیت اردوهای جهادی 15 خانه محروم در روستای سیاناو این شهرستان تعمیر و بهسازی گردید.
کد خبر: ۸۷۷۵۴۲۱
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رزگار روشن مسئول بسیج سازندگی شهرستان مریوان در این خصوص عنوان کرد: در سال جاری با اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه مریوان اقدام به تعریض و بهسازی و تیغه زنی جاده‌های روستایی محمده و سیاناو شهرستان نمودیم.

روشن افزود: همچنین با استفاده از ظرفیت اردوهای جهادی 15 خانه محروم در روستای سیاناو تعمیر و بهسازی گردید.

مسئول بسیج سازندگی مریوان در ادامه گفت: در راستای سیاست های محرومیت زدایی سپاه و با استفاده از منابع و اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی سپاه همچنین مشکل آبرسانی روستای محمده با حفر یک حلقه چاه و نوسازی شبکه آبرسانی داخل روستا به طور کامل حل گردید.

وی در ادامه اظهار کرد: از سال 94 تاکنون بیش از 40 پروژه محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی سپاه شهرستان مریوان به بهره‌ برداری رسیده است و 27 پروژه دیگر تا پایان سال جاری در دست اقدام هستند.

 

رزگار روشن افزود: 5 پروژه در حوزه آبرسانی در روستاهای محروم محمده ، ویل، اسکول، ویسه و پلوره و همچنین 3 پروژه احداث پل در روستاهای پلوره، شیخ عطار و صوفی بله به بهره برداری رسیده است.

 

وی در ادامه عنوان کرد: در حوزه خدمات عمومی 78 چشمه سرویس بهداشتی احداث شده اند که با اعتباری بالغ بر 975 میلیون ریال در قالب 29 پروژه به بهره برداری رسیده اند.

 
ارسال نظرات