خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه قم گفت: توحید پیام اسلام بوده و این پیام یکی از حقوق جامعه بشری است به همین علت باید مقابل دولت‌هایی که مانع تقویت توحید هستند، مقاومت کنیم.
کد خبر: ۸۷۷۵۴۱۴
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله عسگر دیرباز پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه همایش ملی ایران و حقوق بین‌الملل صلح و امنیت منطقه‌ای که در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد، با بیان اینکه دانشگاه قم مولود انقلاب است، اظهار کرد: این مجموعه به حضور شخصیت‌هایی همانند آیت‌الله سید حسن طاهری خرم‌آبادی، شهیدان بهشتی و باهنر مزین بوده و با اهتمام آیت‌الله قاضی خرم‌آبادی از مدرسه عالی تربیتی و قضایی به دانشگاه تبدیل شده است.

وی از برگزاری همایش ملی ایران و حقوق بین‌الملل، صلح و امنیت منطقه‌ای به همت دانشکده حقوق با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه قم یاد کرد و افزود: این همایش از جمله برنامه‌های پژوهشی بوده که مسؤولان دانشگاه نسبت به برگزاری آن اهتمام جدی دارند.

رئیس دانشگاه قم خاطرنشان کرد: همایش ملی ایران و حقوق بین‌الملل، صلح و امنیت منطقه‌ای باید اقدامی در راستای افزایش صلح و امنیت منطقه‌ای باشد و سبب تقویت انگیزه علاقمندان، محققان،‌ اساتید و پژوهشگران در حوزه حقوق بین‌الملل را رقم شود.

وی با اشاره به اینکه چهره‌های برجسته کشور در همایش ملی ایران و حقوق بین‌الملل صلح و امنیت منطقه‌ای حضور دارند، گفت: امیدواریم طی دو روز برگزاری این همایش بتوانیم میزبان مطلوبی برای این افراد باشیم.

دیرباز عنوان کرد: توحید پیام اسلام بوده و این پیام یکی از حقوق جامعه بشری است به همین علت باید مقابل دولت‌هایی که مانع تقویت توحید هستند، مقاومت کنیم اما در کنار این جهاد، صلح دارای زمان مشخص نیز مطرح است و در تعابیر برخی از علما جایز شمرده می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها