به همت حوزه مقاومت بسیج رمضان شهر چغادک انجام گرفت؛

برپایی موکب امام صادق(ع) در مرز شلمچه

بوشهرـ حوزه مقاومت بسیج رمضان شهرچغادک استان بوشهر به همت بسیجیان و فعالین مساجد اقدام به برگزاری موکب امام صادق(ع) در مرز شلمچه کردند.
کد خبر: ۸۷۷۵۳۶۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

 



به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،" رضا اوژن"  فرمانده حوزه مقاومت بسیج رمضان، شهرچغادک استان بوشهر، گفت: همه ما درمسیری که با جانفشانی حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران با وفایشان پیش روی ما قرار گرفته بتوانیم رهرو و پیرو خوب و شایسته ای برای ادامه راه پرشور و حماسی ایشان باشیم.

وی اضافه کرد: نقشی را که بسیج در این خصوص دنبال می کند حمایت ازجریان مردمی و مسجدی است که درآنجا اتفاق می افتد و بخش زیادی از خدماتی که ارائه می شود در آن اماکن تماما از ناحیه خیرین و نذورات مردمی پشتیبانی و حمایت می شود.

فرمانده حوزه بسیج رمضان، افزود: موجی که درسطح کشور و بلکه دردنیای اسلام دراین ایام ایجاد شده طبیعتا ما را وا می دارد که نسبت به انجام وظیفه بهتر و شایسته تر اقدام کنیم و نسبت به این شوری که درآحاد مردم به وجود آمده هر کسی به سهم خود و متناسب با وظیفه ای که چه در حوزه شخصی و چه حوزه اداری دارد نقش آفرینی کند.

اوژن ، ادامه داد: کمک هایی که در موکب امام صادق(ع) استان بوشهر توسط بسیجیان به زائران صورت می گیرد خوشبختانه عموما کمک های مردمی بوده که از سر ذوق و معرفت آنها به ساحت مقدس اهل بیت(ع) انجام می شود و ما هم در بستر فرهنگی که در آن فضای معنوی ایجاد شده ، خدماتی را اعمال کردیم که امیدواریم مفید و موثر باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج رمضان، تاکید کرد: در این راستا گروه جهادی شهید برونسی، در حوزه مسائل فرهنگی و نیروی انسانی همکاری دارند، و راهنمایی ها و مسائل فرهنگی توسط فعالان این گروه خدمات رسانی می شود.

وی درپایان بیان کرد: پیش بینی شده تا در این موکب به همت خادمان بسیجی ، روزانه  بیش از پنج هزار نفر از زائران حسینی پذیرایی شود.

 

 

 

ارسال نظرات