خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد: متاسفانه ما در رفتار و عمل دکتر روحانی چیزی جز پرخاشگری نمی‌بینیم و ایشان نسبت به منتقدین خود استراتژی فرار رو به جلو را در پیش گرفته‌اند.
کد خبر: ۸۷۷۵۳۴۱
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

علی‌اکبر قبادی کارشناس مسائل سیاسی، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در ارتباط با سخنرانی اخیر دکتر روحانی در افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات اظهار کرد: رئیس جمهور در این افتتاحیه در خصوص مسائل مهمی چون اقتصاد، لزوم آزادی قلم و برجام سخن به میان آورد ولی متاسفانه دولت خود در این زمینه‌ها چندان موفق نبوده است.

این کارشناس ضمن اشاره به سخنرانی چندی پیش آقای سیف در قزوین تصریح کرد: رئیس بانک مرکزی در سخنرانی خود از رشد اقتصادی 5درصدی کشور سخن گفت در حالی‌که همه می‌دانند این‌ها تنها اعداد و ارقامی بر روی کاغذ هستند که تا عملی شدن راه بسیاری را در پیش دارند.

وی اضافه کرد: با نگاهی گذرا به زندگی مردم، بازار کسب و کار و بازار مسکن در می‌یابیم که صحبت‌های آقای روحانی و سیف در عمل تحقق نیافته و هم‌چنان در شرایط خسته‌کننده رکود قرار داریم.

این فعال سیاسی سخنان آقای روحانی در خصوص آزادی قلم و بیان را تنها در حد شعار دانسته و خاطرنشان کرد: دکتر روحانی بارها در نشست‌ها، جلسات و حتی دیدارهای استانی به منتقدین خود اعتراض کرده و آن‌ها را بی‌هویت، کودک صفت و نفهم خوانده است.

قبادی با اشاره به بیت" گفتا هرآنچه گویی هستم، آیا تو چنان که مینمایی هستی؟" در این خصوص افزود: متاسفانه ما در رفتار و عمل  دکتر روحانی چیزی جز پرخاشگری نمی‌بینیم  و ایشان نسبت به منتقدین خود استراتژی فرار رو به جلو را در پیش گرفته‌اند.

این کارشناس با اشاره به سخنان رئیس جمهور در مراسم تنفیذ 2مردادماه سال 92 تبیین کرد: دکتر روحانی در این مراسم از شعار زنده باد منتقدین سخن گفت و هم چنین متذکر شدند که نباید به منتقدین اعتراض کرد و ما منتقدین را با آغوش باز می‌پذیریم؛ حال آن‌که عمل به این سخنان را ما در رفتار و برخوردهای ایشان ندیده‌ایم.

وی انتقاد منتقدین را بدون هیچ‌گونه قصد و غرض شخصی خواند و افزود: منتقدین دولت دلسوز بوده و همه هم و غمشان برای پیشرفت کشور است ولی متاسفانه برخوردی ناشایست با آن‌ها صورت می‌گیرد.

قبادی با یادآوری امضای دوباره حالت فوق العاده علیه ایران تنها یک هفته پیش از اتمام ریاست جمهوری توسط اوباما بیان کرد: این توافقات نه تنها ثمری نداشته بلکه نتیجه عکس نیز به همراه داشته و پیش‌بینی‌های رهبر در خصوص بدعهدی‌ها و بدقولی‌ها کاملا تحقق یافته است.

این فعال سیاسی تشریح کرد: اعتماد بیش از حد به آمریکا و سیاست‌هایش از بزرگترین اشتباهاتی بود که توسط دستگاه دیپلماسی کشور صورت گرفت.

وی در خاتمه ضمن اشاره به سخنان جان‌کری، هیلاری کلینتون، ترامپ و اوباما خاطرنشان کرد: آمریکا بدون استفاده از هیچ گلوله‌ای توانست تاسیسات هسته‌ای ایران را به مدت  16سال به تعویق بیندازد.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها