استقبال مردم گناوه طرح تعویض ماهواره با دستگاه دیجیتالی گیرنده داخلی

بوشهرـ فرمانده حوزه المهدی شهرستان گناوه استان بوشهرگفت: به منظور جمع آوری ماهواره، طرح معاوضه تجهیزات ماهواره ای را با دستگاه دیجیتالی گیرنده داخلی آغازکرده ایم که با استقبال گرم مردم روبرو شده است.
کد خبر: ۸۷۷۵۳۰۵
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷


 



به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان گناوه؛  "عبدالرضا شفیعی"، فرمانده حوزه المهدی شهرستان گناوه استان بوشهر، گفت: به منظورجمع آوری ماهواره مدتی است طرح معاوضه تجهیزات ماهواره ای را با دستگاه دیجیتالی گیرنده داخلی آغاز کرده ایم که استقبال گرم مردم را به دنبال داشته است.

وی افزود: این طرح با همکاری فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج انجام شده است و هریک از پایگاه طبق سهمیه ابلاغی موظف شدند تعداد دستگاه ماهواره با همراه سایر متعلقات به حوزه تحویل دهند و دستگاه دیجیتالی دریافت کنند.

شفیعی خاطر نشان کرد: غربی ها می دانند اگر این برنامه ها را در بین خود رواج دهند از صنعت، علم و تکنولوژی عقب می مانند و هرج و مرج در آنجا رواج پیدا می کند آنان برای تصرف فرهنگ اصیل ما، تضعیف دین و متلاشی کردن خانواده ها سرمایه گذاری های کلانی را در دست انجام دارند.

فرمانده حوزه المهدی به خطراتی که جامعه را تهدید می کند، اشاره کرد و افزود: زمانی متوجه خانمان سوزبودن و بلایای ماهواره خواهیم شد که معضل ناهنجاری اجتماعی، رواج فساد، فرهنگ بیگانه و غیردینی گریبان گر جوانان شده است.

وی در ادامه بیان داشت: اگر بسیج تمام تلاش خود را جهت جمع آوری ماهواره به کار بندد و جایگزین مناسبی برای آن به مردم معرفی کند و خانواده ها را با خطرات آن آگاه کند مطمنا خانواده ها به صورت داوطلب این دشمن را از خانه های خود بیرون می کنند .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات