درجلسه قشرمداحان وهیئات مذهبی استان بیان شد؛
رییس کانون مداحان وشاعران آیینی استان گفت:برنامه های اجتماع بزرگ عزاداران حسینی دراستان به مناسبت های مختلف به صورت باشکوه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۷۵۲۹۴
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛حمیدرضا توسلی در چهارمین جلسه قشر بسیج مداحان و شاعران آیینی استان باتسلیت ایام اسارت آل الله به نقش مداحان و هیئات مذهبی اشاره کرد و افزود:هیئات‌ مذهبی،مداحان وشاعران آیینی باید در ترویج فرهنگ قرآنی،بیان احکام و بصیرت افزایی مجدانه تلاش کنند.

جانشین قشر بسیج مداحان و شاعران آیینی استان اظهار داشت:هیئات مذهبی موفق، پایگاه های معنوی،اخلاقی و محل کسب فضائل و کمالات برای مخاطبین بویژه نسل جوان و نوجوان است.

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان گفت: مداحان و هیئات مذهبی موفق موجب بصیرت افزایی مخاطبین محافل و مجالس مذهبی،محبان اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام به خصوص جوانان و نوجوانان می شوند.

وی به ترفندهای دشمنان برای ضربه زدن به محافل مذهبی اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی از خط سرخ عاشورا و خط سبز مهدویت و مردم ولایتمدار و بصیرت مسلمانان ترس دارد و برای اینکه این جلسات را کم اثر کند برنامه ریزی می کند.

رییس کانون مداحان وشاعران آیینی استان ادامه داد: مبلغین و مداحان در مجالس عزاداری حسینی وظیفه دارند با بصیرت افزایی نقشه های دشمنان در جنگ نرم را خنثی کنند.

توسلی به اجتماع بزرگ عزاداران حسینی دراستان اشاره کرد و گفت: با تلاش وجدیت مسئولین و همکاری هیئات مذهبی و حمایت رسانه ملی برنامه های اجتماع در سطح استان سال به سال با شکوهتر برگرار می شود.

وی با تقدیر از همکاری صمیمانه صداوسیما،سایر مسئولین،هیئات مذهبی و مداحان افزود:اجتماع روزهای تاسوعا ، عاشورا ،شیرخوارگان حسینی، احلي من العسل،سه ساله های حسینی،اربعین و 28صفر با حضور پرشور آحاد مردم ولایتمدار و مومن بویژه نسل جوان در مرکز استان برگزار شده و خواهد شد.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد:امسال مراسم شام غریبان با حضور پر شور خیل محبان اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام درجوار امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها به صورت باشکوه برگزارشد.

وی به برنامه ریزی مشترک برای مجریان و خادمین هیئات مذهبی و مداحان اشاره کرد و گفت: برای انسجام بهتر خوب است جلسه ای برگزار و ضمن تجلیل از عوامل اجرایی هیئات نقات قوت و یا نقات بررسی شود.

توسلی با موکب های حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان در نجف و کربلا اشاره کرد و گفت: در کنار مبلغین و مداحان استان برای تنوع در اجرای برنامه های قرآنی،سخنرانی،ادعیه و مداحی ،هماهنگی لازم با هیأت رزمندگان اسلام مرکز برای اعزام مبلغین کشوری به موکب اربعین استان در کربلا به عمل آمده است.

وی گفت: جمعی از مداحان اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام استان برای ایام اربعین عازم نجف و کربلا می شوند و در دو موکب استان اجرای برنامه خواهند داشت.

در این جلسه مسئولین هیئات گزارش برنامه های اجراشده و در دست اجرا را ارائه و به بیان نظرات و پیشنهادها پرداختند.

انتهای خبر/

==

ارسال نظرات