خبرهای داغ:
در دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری عنوان شد
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: مهم آن است که عاشورایی حرکت کنیم و حرکتمان موج‌آفرین باشد؛ شهید بخارایی همیشه توصیه می‌کرد به جای آنکه بگوییم چه خبر، خودمان خبرساز باشیم.
کد خبر: ۸۷۷۵۲۹۰
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اسدالله بادامچیان در دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری امام جمعه قم و عضو جامعه مدرسین اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز توانسته‌ایم در کنار نسل دیروز و امروز انقلاب اسلامی، حزبی برگرفته از آموزه‌های دینی را در کشور همسو با انقلاب و نظام در مسیر اولیه خود حرکت دهیم.

وی افزود: اجرای طرح خوبان با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر در برخی محلات تهران شروع شده است؛ در این طرح تشویق کسانی که توجه چندانی به این مسائل ندارند به حفظ و رعایت شئون اسلامی در دستور کار قرار دارد.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه در حزب موتلفه جوان و پیر نداریم بیان کرد: اثر وجودی جوانان مهم است و می‌توان با تقسیم وظایف و فعالیت‌ها اقدامات خوبی را رقم زد.

وی ادامه داد: فرهنگ ما برگرفته از عاشوراست و در این واقعه عظیم تاریخی، نه به حبیب بن مظاهر و مسلم بن عوسجه می‌گویند به اتاق فکر برو و نه به طفل 6 ماهه و دختر چهار ساله می‌گویند که به صحنه نیا که سنت نرسیده است.

بادامچیان عنوان کرد: مهم آن است که عاشورایی حرکت کنیم و حرکتمان موج‌آفرین باشد؛ شهید بخارایی همیشه توصیه می‌کرد به جای آنکه بگوییم چه خبر، خودمان خبرساز باشیم.

عضو موسس حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: خدا به ما عنایت کرده در تشکیلاتی هستیم که سالم و پرکار است و اثرات وجودی دارد.

وی با تاکید بر ادامه راه امام و شهدا گفت: وقتی همه اعضای جامعه فعال شدند، سمت تشکیلاتی مهم نیست، اثر وجودی مهم است؛ در دوران اخیر کشور نیازمند جوانان موتلفه است تا نیازها را بررسی کنند و به حل مشکلات بپردازند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها